میلیتائو و کاسمیرو به تیم برزیل دعوت شدند، آلیسون و وینیسیوس نه!

میلیتائو و کاسمیرو به تیم برزیل دعوت شدند، آلیسون و وینیسیوس نه!

پایگاه خبری فوتبالی – تیته، مربی تیم ملی برزیل اسامی بازیکنان دعوت‌شده به این تیم را برای دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل بولیوی و پرو اعلام کرده است. رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دو بازیکن در این لیست دارند، اما جایی برای وینیسیوس جونیور در لیست نبوده است. وینیسیوس در تابستان تنها بازی ملی خود را برای برزیل انجام داد، و پس از آن برای برزیل بازی نکرده است. او در حالی دعوت نشده که در تیم زین‌الدین زیدان عملکرد خوبی داشته، و گابریل ژسوس هم برای بازی اول محروم است. البته ژسوس دعوت شده و در دیدار دوم می‌تواند به میدان برود.

از رئال مادرید کاسمیرو و ادر میلیتائو حضور دارند، و از بارسلونا هم آرتور، هافبک بازی‌ساز این تیم دعوت شده است. این در حالی است که او دچار مشکل مچ پا است و برای دیدار با رئال سوسیه‌داد از لیست کیکه ستین کنار گذاشته شده است. رنان لودی و فیلیپه، مدافعان اتلتیکو مادرید هم در لیست هستند.

رودریگو و مارسلو، دو بازیکن رئال مادرید هم برای این دو بازی در نظر گرفته نشده‌اند. البته زیدان در این فصل چندان به این دو نفر اعتقاد نداشته و به آنها اخیرا زیاد بازی نداده است. آلیسون بکر، دروازه‌بان مصدوم لیورپول هم در این لیست جایی ندارد.

لیست 24نفره برای بازی 7 فروردین مقابل بولیوی و 11 فروردین برابر پرو به این ترتیب است:

دروازه‌بان‌ها: ادرسون، ایوان، وورتون

مدافعان: دنی آلوز، دانیلو، الکس ساندرو، لودی، میلیتائو، فلیپه، مارکینیوش، تیاگو سیلوا

هافبک‌ها: آرتور، برونو گیمارش، کاسمیرو، ریبیرو، فابینیو، کوتینیو

مهاجمان: برونو هنریکه، اورتون، فیرمینو، گابی‌گل، گابریل ژسوس، نیمار، ریچارلیسون

8444