کرسپو: امیدوارم لائوتارو فعلا به بارسلونا و رئال نرود

کرسپو: امیدوارم لائوتارو فعلا به بارسلونا و رئال نرود

پایگاه خبری فوتبالی – هرنان کرسپو، مهاجم سابق اینتر گفته امیدوار است که لائوتارو مارتینز در اینتر بماند. این در حالی است که شایعات گسترده حاکی از رفتن او به اسپانیا است.

گفته می‌شود این مهاجم آرژانتینی به احتمال زیاد به بارسلونا یا رئال مادرید در لالیگا خواهد رفت، اما کرسپو، هم‌وطن او و ستاره سابق اینتر از این بازیکن 22ساله خواسته که برای مدتی دیگر در اینتر بماند و گفته آرزویش این است که این اتفاق بیفتد.

لائوتارو مارتینز در 21 بازی سری آ در این فصل 12 گل زده است، و کرسپو گفته که او واقعا پس از رفتن مائورو ایکاردی خوش درخشیده است. ایکاردی در تابستان راهی پاری سن ژرمن شد. 

کرسپو که مربی تیم دفنسا ای خوستیسیا در آرژانتین است، می‌گوید: «دوست دارم او مدتی دیگر در اینتر بماند، چون من اینتر را دوست دارم. امیدوارم که او مدتی طولانی‌تر را در اینتر بگذراند، مثلا دو یا سه سال. در آن هنگام بازار برای او تغییر خواهد کرد. او پس از رفتن ایکاردی واقعا عالی بازی کرده است.»

کرسپو در اینتر 116 بازی انجام داد و 45 گل به ثمر رساند. او در تیم‌های پارما، لاتزیو، میلان و جنوا هم در سری آ بازی کرد، و در مجموع در 340 بازی در دسته برتر فوتبال ایتالیا، 154 گل زد. 

8444