رسانه ایرلندی: پرسپولیس به دنبال شکایت از استوکس به فیفا

رسانه ایرلندی: پرسپولیس به دنبال شکایت از استوکس به فیفا

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه‌های ایرلندی در گزارشی مدعی شدند که پرسپولیس به دنبال شکایت از آنتونی استوکس به فیفا است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، هنوز هم حاشیه‌های آنتونی استوکس برای باشگاه پرسپولیس ادامه دارد. به طوریکه رسانه‌های ایرلندی نیز به این موضوع پرداخته‌اند. این مهاجم بعد از جدال سرخ‌ها با الشارجه به ایران بازنگشت و با ماندن در دبی به ادامه تفریحات خود پرداخت.

به طوریکه که غیبت او در تمرینات و هم‌چنین بازی با شهر خودرو، یحیی گل‌محمدی را وادار کرد تا استوکس را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی کند. محمدحسن انصاری‌فرد نیز در مصاحبه‌هایی جداگانه از جزیمه سنگین این مهاجم ایرلندی خبر داد.

استوکس بعد از تمامی این حواشی به لندن سفر کرد و در بدو فرود به این شهر توسط پلیس بازداشت شد. اما بعد از گذشت یک روز با قرار وثیقه آزاد شد و با انتشار چند استوری با هواداران پرسپولیس صحبت کرد. او شیوع ویروس کرونا را بهانه عدم بازگشت به موقع‌اش به ایران دانست گفت تا شرایط عادی شود جایی نمی‌آید.

اما یکی از رسانه‌های ایرلندی امروز گزارشی را درباره پرونده استوکس و باشگاه پرسپولیس منتشر کرد و مدعی شد طرف ایرانی به دنبال شکایت از این بازیکن در فیفا است.

آن‌ها در اینباره به صحبت انصاری‌فرد نیز اشاره کردند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یکی از صحبت‌های خود گفته بود که به دنبال بازگشت استوکس به ایران هستیم تا جلسه کمیته انضباطی او را برگزار کنیم.

استوکس در زمان عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس ۶۰ درصد از قرارداد ۲۵۰ هزار یورویی خود را دریافت کرده است. موضوعی باعث می‌شود سرخ‌ها حق به جانب باشند و برای حل این اختلاف به فیفا بروند.

ایرلندی‌های معتقدند که پرسپولیس به همین دلیل به دنبال شکایت از استوکس در فیفاست و طبق مدارک موجود همه چیز به ضرر این مهاجم خواهد بود. پیش از این نیز انصاری‌فرد اعلام کرده بود استوکس بابت هر غیبت در تمرین و مسابقه به ترتیب ۳ و ۵۰ هزار دلار جریمه می‌شود.

استوکس پیش از این نیز با ‌پیراهن تراکتور در ایران بازی می‌کرد. بعد از آن به ترکیه رفت. این مهاجم ایرلندی نیز در این دو تیم هم مشکلات زیادی به وجود آورد و هنوز هم پرونده حقوقی دارد.

طبق ادعای ایرلندی‌ها استوکس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و توانایی بازی در تیم‌های اروپایی را دارد اما این حواشی او را از حضور در آن سطح محروم کرده و حالا باشگاه‌های ایرانی مجبور به شکایت از او به فیفا کرده است.

7413