شغل جدید فن پرسی: مربی مهاجمان فاینورد

شغل جدید فن پرسی: مربی مهاجمان فاینورد

پایگاه خبری فوتبالی- روبین فن پرسی ستاره سابق تیم ملی هلند، حالا مجددا به باشگاه فاینورد روتردام بازگشته است؛ تیمی که فوتبالش را در آنجا آغاز و در همانجا به پایان رساند. حالا او به کادر فنی این تیم ملحق شده و به عنوان مربی مهاجمان تیم مشغول به کار است.

به گزارش فوتبالی روز پنجشنبه دیک ادووکات سرمربی فاینورد در کنفرانسی خبری از به خدمت گرفتن فن پرسی خبر داد. او که در دوران حضورش روی نیمکت مربیگری فنرباغچه و تیم ملی هلند سرمربی فن پرسی بود، حالا به عنوان دستیار از توانایی های این مهاجم توانا بهره خواهد برد.

 فن پرسی که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای آرسنال و منچستریونایتد را درکارنامه ورزشی اش می دید، هفته ای یک روز در تمرینات فاینورد حضور خواهد یافت و هدف اصلی اش بهبود کیفیت تکنیکی روبرت بوزنیک، مهاجم 20 ساله و اسلوواک فاینورد است که در بازار زمستانی به این تیم پیوسته.

ادووکات دراین باره گفت:«بوزنیک باید بهتر شود و بیشتر توجه هم تیمی هایش را جلب کند. حرکات او در زمین می شود بهتر شود و او می تواند با کمک فن پرسی پیشرفت کند.» فن پرسی به علاوه به نیکلای یورگنسن، بازیکن دانمارکی فاینورد که این روزها مصدوم است هم کمک خواهد کرد. ادووکات دراین باره گفت:« بعد از بهبود یافتن یورگنسن، فن پرسی به او و سایر جوانان تیم کمک خواهد کرد.»

فاینورد روتردام در حال حاضر در رده سوم جدول لیگ هلند قرار دارد و شش امتیاز با آژاکس و آلکمار فاصله دارد و در فینال جام حذفی مقابل اوترخت به میدان خواهد رفت.

6363