گیلمور: توهین های مگوایر، به من درسهای بزرگی داد

گیلمور: توهین های مگوایر، به من درسهای بزرگی داد

پایگاه خبری فوتبالی- بیلی گیلمور بازیکن 18 ساله چلسی در جریان مصاف تیمش مقابل لیورپول یکی از ستاره های برجسته تیم لمپارد بود و نقش پررنگی در شکست دادن لیورپول کلوپ ایفا کرد.

به گزارش فوتبالی، چلسی دراین بازی که در جام حذفی انگلیس برگزار شده بود، موفق شد تا با نتیجه 0-2 از سد لیورپول عبور کند و در این برد ارزشمند گیلمور تاثیرزیادی داشت. همین درخشش باعث شد تا در پایان بازی رسانه های انگلیسی و فرانک لمپارد سرمربی چلسی زبان به تمجید از او گشوده و لمپارد عملکرد این بازیکن جواب را فوق العاده ارزیابی کرد.

این بازیکن اسکاتلندی از دومین بازی اش در جام حذفی انگلیس لذت زیادی برد ولی حالا در صحبتهایی به یاد اولین بازی اش در تورنمنتی دیگر، جام اتحادیه انگلیس افتاده که در روز سی ام اکتبر سال گذشته میلادی برگزار شد. در آن بازی گیلمور در ترکیب اصلی تیمش مقابل منچستریونایتد به میدان رفته بود و درآن شب خاطره تلخی برای این بازیکن جوان در برخورد با هری مگوایر رقم خورد. گیلمور با یادآوری آن بازی گفته:« در جریان آن بازی هری مگوایر مرا هل می داد و یقه مرا می کشید و به من می گفت که فقط یک بچه کوچولو هستم. دیگر اجازه نخواهم داد که این اتفاقات و این رفتارها تکرار شود. از آن ماجرا باید درس بگیرم تا قوی تر باشم. باید از لحظه ای که او در محوطه جریمه یقه مرا گرفت، درسهای زیادی بیاموزم.»

آن بازی با برد 2-1 منچستریونایتد به پایان رسید و هردو گل شیاطین سرخ را در آن بازی مارکوس رشفورد به ثمر رساند. بتشوایی هم تنها گل آبی ها را به ثمر رساند.

به نظر می رسد که گیلمور حالا از اشتباهاتش در دنیای فوتبال درسهای زیادی آموخته و تدریجا در حال تبدیل شدن به یکی از مهره های ارزشمند تیم لمپارد است.

6363