میرجوان: روز‌های بهتری برای نفت مسجدسلیمان رقم می‌زنیم

میرجوان: روز‌های بهتری برای نفت مسجدسلیمان رقم می‌زنیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان گفت: با شروع مسابقات همه سعی خود را می‌کنیم تا روز‌های بهتری را برای تیم نفت مسجدسلیمان رقم بزنیم.

به گزارش فوتبالی، عماد میرجوان در گفت‌وگویی،در مورد تعطیلی لیگ برتر فوتبال تا پایان سال، اظهار داشت: بهترین تصمیم در این شرایط، تعطیلی مسابقات بود. خانواده‌های ما واقعا نگران بودند. این تعطیلی باعث شد در چنین شرایط سختی به آرامش برسیم، چون برای ما هم نگرانی‌هایی وجود داشت که با تعطیلی مسابقات کمتر شد. امیدوارم مشکلات زودتر حل شود و همه به زندگی عادی برگردند.

وی در مورد بازی مقابل پیکان و گلی که در این بازی به ثمر رساند گفت: امیدوارم گلزنی‌هایم تداوم داشته باشد. این گل حاصل کار گروهی تیم ما بود و از این که موفق شدیم مانع شکست تیم‌مان شویم خوشحالم. بد بازی نکردیم و حق‌مان شکست نبود. برای جبران گل خورده هم تلاش زیادی کردیم و نتیجه کار خود را گرفتیم. بازی راحتی نبود و استرس بیماری کرونا تا حدودی روحیه بازیکنان را تحت تاثیر قرار داده بود. با این حال اجازه ندادیم پیکان ۳ امتیاز این بازی را به خانه ببرد.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به افت این تیم در هفته‌های اخیر تصریح کرد: قرعه ما در هفته‌های اول بسیار سخت بود. در نیم‌فصل اول هم با این تیم‌ها بازی‌های سختی انجام دادیم و تحت فشار بودیم. شرایط در نیم‌فصل دوم فرق می‌کند و بازی‌ها سخت‌تر است.

میرجوان در پایان خاطرنشان کرد: با این حال در رقابت با تیم‌های مدعی نتوانستیم خواسته‌ها را برآورده کنیم. نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر است و نمی‌شود به راحتی امتیاز گرفت. باید دید در ادامه سرنوشت لیگ چه می‌شود، ولی با شروع مسابقات همه سعی خود را می‌کنیم تا روز‌های بهتری را برای تیم نفت مسجدسلیمان رقم بزنیم.

7655