طعنه تند رئیس یووه به آتالانتا: چرا باید آتالانتا در لیگ قهرمانان باشد؟

طعنه تند رئیس یووه به آتالانتا: چرا باید آتالانتا در لیگ قهرمانان باشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس یکی از چهره های بزرگ و سرشناس فوتبال در ایتالیا شناخته می شود که از تورنمنت جدید سوپرلیگ که قرار است جایگزین لیگ قهرمانان اروپا شود حمایت فراوانی می کند.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز رئیس باشگاه یوونتوس در صحبتهایی در نشستی فوتبالی در شهر لندن، در مورد تردیدها و ابهامات موجود در رقابتهای فعلی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد و مروری بر تاریخچه باشگاه های فوتبالی داشت. او در صحبت هایی گفت:« باید در مورد فرصتی که برای صعود اتوماتیک به تورنمنتهای بزرگ برای تیمها فراهم می شود بحث کرد.. به چه دلیل باید این اتفاق بیفتد؟ چون در یک کشور بزرگ قرار داری؟ من برای باشگاه آتالانتا احترام زیادی قائلم ولی آنها بدون تاریخچه ای بین المللی و تنها بعد از پشت سرگذاشتن یک فصل فوق العاده، به لیگ قهرمانان اروپا رسیدند. آیا به نظرتان این عادلانه است؟»

آنیلی در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که شاید بهتر باشد تا از تیمی مثل رم دفاع کند:« من به رم فکر می کنم که درسالهای اخیر توانسته اند خودشان را به رده های بالای رنکینگ یوفا برسانند ولی به خاطر یک فصل بعد، نتوانستند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند و این عواقب اقتصادی زیادی برایشان به همراه دارد. باید از سرمایه گذاری های این چنینی حمایت و حفاظت کرد.»

قطعا صحبتهای رئیس باشگاه یوونتوس به مذاق هواداران تیم آتالانتا که فصل حیرت آوری را پشت سرمی گذارد خوش نخواهد آمد. آنها در بازی رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا 1-4 والنسیا را شکست دادند و حالا در یک قدمی صعود به مرحله یک چهارم پایانی این رقابتها هستند. آنیلی در ادامه صحبتهایش گفت:« باید حد وسط را درنظر گرفت. حد وسط بین مشارکت تیمها در رقابتهای اروپایی و همچنین عملکرد خوبشان تنها در یک فصل.»

6363