رسمی/ بازی یوونتوس- اینتر ؛ سه روز دیگر

رسمی/ بازی یوونتوس- اینتر ؛ سه روز  دیگر

پایگاه خبری فوتبالی - بعداز تعویق دیدار دو تیم یوونتوس و اینتر ، حالا تاریخ برگزاری این بازی اعلام شده است.

به گزارش فوتبالی، پیش از این قرار بود تا جدال این دو تیم که می توان آن را یکی از حساس ترین بازیهای این فصل سری آ دانست،  یازدهم اسفندماه  و همزمان با دیدار ال کلاسیکو برگزار شود ولی این بازی با تصمیم سازمان لیگ این بازی و به خاطر نگرانی ها از شیوع بیشتر ویروس کرونا به تعویق افتاد.

حالا و در شرایطی که کشور ایتالیا به شدت با ویروس کرونا درگیر است و بعد از جلسات مسئولان فوتبال این کشور، تاریخ هشت مارس (سه روز دیگر و در روز 18 اسفند) برای برگزاری این بازی حساس و تماشایی تعیین شده است. از سوی دیگر در جلسه روز گذشته مقامات فوتبال ایتالیا، قرار شد تا تمام بازیهای فوتبال ایتالیا حداقل تا حدود یک ماه دیگر پشت درهای بسته و بدون حضور هوادار برگزار شود.

دیدار یوونتوس و اینتر در شرایطی حساس و هیجانی است که این دو تیم تا چندی پیش بر سر صدرنشینی جدول رقابتهای سری آ با هم رقابت داشتند. اما 

در حال حاضر لاتزیو با ۶٢ امتیاز صدرنشین لیگ ایتالیا است و یوونتوس با ۶٠ امتیاز و یک بازی کمتر و اینتر با ۵۴ امتیاز و دو بازی کمتر در دو تیم صدرنشین هستند.

این درحالی است که قبل از این تصمیم نهایی برای برگزاری دیدارهای معوقه هفته ٢۶ ام فوتبال ایتالیا این بود که این بازیها با حضور هواداران برگزار شود. اما عصر امروز اعلام شد که دیدار یوونتوس و اینتر در شهر تورین، بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد و دیگر دیدار عقب افتاده این هفته، روز 19 اسفند با مصاف ساسولو و برشا دنبال می شود.

6363