شیخ منچسترسیتی در فکر خرید یک باشگاه فرانسوی

شیخ منچسترسیتی در فکر خرید یک باشگاه فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی- گروه سیتی فوتبال این روزها در فکر خرید یک باشگاه در فوتبال فرانسه است. باشگاه مدنظر آنها باشگاه نانسی است که در لیگ 2 فرانسه حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، این گروه سرمایه گذاری توسط شیخ منصور مالک باشگاه منچسترسیتی اداره می شود و چند ماهی است که مشغول بررسی گزینه خرید باشگاه نانسی است.

مذاکرات میان مدیران باشگاه فرانسوی و این شرکت سرمایه گذاری به سرپرستی شیخ منصور در جریان است و از فصل تابستان آغاز شده است. طبق گزارش منتشره در فرانس فوتبال روند مذاکرات در مسیر خوبی است و بدین ترتیب مالک باشگاه سیتی قصد دارد تا ماجراجویی هایش در فوتبال اروپا را گسترش دهد. آنها در اواخر ماه آگوست سال 2017 بخشی از سهام باشگاه خیرونای اسپانیا را هم خریداری کرده بودند.

محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در رقابتهای اروپایی که توسط یوفا اعمال شد، حالا سد راهی برای رشد و گسترش شرکت سرمایه گذاری گروه سیتی نخواهد بود و آنها خرید باشگاه نانسی را به چشم فرصتی استثنایی می بینند. باشگاه نانسی از این رو مدنظر سران سیتی قرار گرفته که باشگاهی قدیمی و سنتی است و مهارتهای زیادی در آکادمی فوتبال پایه ای این باشگاه به چشم می خورد.

شرایط فوتبال در کشور فرانسه ایده آل به نظر می رسد؛ تیم ملی فوتبال این کشور درجام جهانی 2018 روسیه به قهرمانی رسید و از همین رو شیخ باشگاه سیتی عزمش را برای خرید باشگاه نانسی جزم کرده و قصد دارد تا بعد از خرید این باشگاه، ژاک روسلو را برای دو فصل در سمت ریاست باشگاه ابقا کند.

6363