پاری سن ژرمن و انتخاب جایگزین مناسبی برای نیمار

پاری سن ژرمن و انتخاب جایگزین مناسبی برای نیمار

پایگاه خبری فوتبالی- طبق گزارش منتشره در وب سایت لو10 سپورت، سران باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال جایگزین مناسبی برای نیمار هستند تا در صورتی که این ستاره برزیلی در بازار نقل و انتقالات پاریس را ترک کرد، به سرعت جای او را در رختکن تیمشان پر کنند.

به گزارش فوتبالی، پائولو دیبالا بازیکن آرژانتینی یوونتوس گزینه مدنظر سران باشگاه پاری سن ژرمن در فصل آینده است تا جای نیمار را با این بازیکن توانای آرژانتینی پرکنند. وب سایت لو 10 سپورت در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که کادر مدیریتی پاری سن ژرمن به سرپرستی لئوناردو، مدتی است که دیبالا را به عنوان جانشین نیمار زیرنظر دارند و از سوی دیگر تاکید کرده که یکی از دلایلی که احتمال انجام این انتقال را پررنگ می کند، شرایط دیبالا در رختکن بینکونری است.

چرا که دیبالا آنطور که انتظار دارد در ترکیب اصلی تیمش قرار نمی گیرد و از همین رو آمادگی ترک یوونتوس را دارد.

لو 10 اسپورت در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه پاریسی علاوه بر دیبالا، قصد دارند تا بازیکنی را هم برای خط میانی تیمشان به خدمت بگیرند و گزینه مدنظرشان انگولو کانته از چلسی است. این احتمال وجود دارد تا آنها برای خط دفاع تیمشان هم خریدی را انجام دهند؛ چرا که قرارداد تیاگو سیلوا در فصل تابستان به پایان می رسد و درصورتی که بارسلونا برای جذبش دست به کار شود، او بدون هیچ تردیدی عازم نوکمپ خواهد شد و از همین رو پاریسی ها برای پرکردن جای خالی احتمالی او برای خرید یک مدافع هم دست به کار خواهند شد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه موندودپورتیوو، بعد از جروبحثهایی اخیری که میان لئوناردو و نیمار رخ داده، ارتباط میان این دو همچنان تیره و تار است. نیمار اخیرا و در پایان بازی تیمش مقابل دورتموند در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که سران باشگاه این فرصت را برایش فراهم نکرده اند تا با حضور در بازیهای پیشین تیمش، برای مصاف با دورتموند به اوج آمادگی برسد.

6363