چرا اودگارد، رئال مادرید را به جای بارسلونا انتخاب کرد؟

چرا اودگارد، رئال مادرید را به جای بارسلونا انتخاب کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کنت کارلسن، بازیکن اسبق فوتبال نروژ که در حال حاضر به عنوان وکیل بازیکنان مختلف فعالیت می کند در این باره که مارتین اودگارد بازیکن نروژی قبل از پیوستن به رئال مادرید از جانب بارسلونا پیشنهاد داشته، صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کارلسن در مورد اتفاقاتی که در مورد انتقال اودگارد به فوتبال اسپانیا رخ داده، گفت:"در ابتدا برای یک جلسه به نروژ رفتیم و بعد از آن ما را به بارسلونا دعوت کردند. از باشگاه بازدید کردیم. زوبیزارتا در مورد پروژه بارسلونا به ما توضیح داد. ما را برای تماشای بازی لیگ قهرمانان اروپا میان بارسلونا و آژآکس دعوت کردند. شب بسیار خاصی بود. " 

کارلسن گفت که از نظر پدر اودگارد، بارسلونا باشگاه مناسبی بوده است اما در آن زمان فیفا، کاتالان ها را از خرید بازیکن محروم می کند. وی افزود:" محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن به ضرر آنها بود. آنها یک سال از خرید بازیکن محروم شده بودند. مفهومش این بود که مارتین باید یک سال بیشتر در نروژ می ماند و به نظرم همین مسئله به بارسلونا ضرر زد."

بدین ترتیب اودگارد در نهایت راهی رئال مادرید شد. کارلسن در این باره توضیح داد:"چرا رئال مادرید را انتخاب کردیم؟ یک پکیج کامل به ما ارائه دادند. آنها یک نقشه مشخص برای مارتین داشتند: این که با تیم بزرگسالان تمرین کند. زیدان در تیم آکادمی کار می کرد و این پروژه خوبی بود. در نهایت حس خوبی ایجاد شد و هماهنگی و همکاری مشهود بود."

وی در ادامه در مورد علایق کودکی اودگارد هم صحبت کرد:" مارتین قطعا دوست داشت کنار مسی بازی کند. بازیکنی بود که مارتین از بچگی بازیهایش را دنبال می کرد، سعی می کرد از پاسهایش ، دریبل هایش و سبک بازیش تقلید کند. نمی توانم بگویم که رویایش بازی کردن کنار مسی بود. قطعا نمی توان هیچ بازیکنی در دنیا را با مسی مقایسه کرد چرا که او بهترین است. "

اودگارد فعلا از رئال مادرید به صورت قرضی به سوسیه داد ملحق شده است.