اولتیماتوم مدیرعامل اینتر به بارسلونا: ستاره‌هایمان را نمی‌فروشیم

اولتیماتوم مدیرعامل اینتر به بارسلونا: ستاره‌هایمان را نمی‌فروشیم

پایگاه خبری فوتبالی - استیون ژانگ، مدیرعامل اینتر، می‌گوید که حاضر نیست ستاره های تیمش را به فروش برساند و می خواهد با جذب استعدادهای درخشان جز برترین باشگاه های دنیا شود.
به گزارش فوتبالی، اینتر جز مدعیان قهرمانی این فصل فوتبال ایتالیاست و در حال حاضر ۸ امتیاز با لاتزیو فاصله دارد و این در حالی است که دو بازی کمتر از این تیم نیز دارد. بارسلونا علاقه زیادی به جذب لائوتارو مارتینز دارد و گفته می شود که در تابستان آینده برای جذب او اقدام خواهد کرد اما مدیرعامل اینتر مدعی شده که حاضر به فروش ستاره های تیمش نیست. ژانگ در گفتگو با فایننشال تایمز در این باره اظهار داشت: " در اینتر به عنوان یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا همیشه باید تمام تلاشتان را برای پیروزی بکنید. ما تصمیمی برای فروش ستاره های تیم نداریم و می خواهیم بهترین استعدادها را نیز جذب کنیم. "
او درباره اضافه شدن گروه چینی به این تیم و جذب هواداران چینی گفت: " از زمانی که اینتر توسط گروه سانینگ خریداری شد تغییرات زیادی صورت گرفته است که اولین آنها عملکرد ما در زمین است. دومین آنها بحث تبلیغاتی و ارزش تیم ماست. این موضوع را از شبکه های اجتماعی می توان تشخیص داد که نسبت به چند سال قبل تعداد دنبال کنندگان دو یا سه برابر شده است و این منطقی است که ارزش باشگاه نیز در حال رشد است. "

۱۰۷۰