تاتنهام 1 (2) – نوریچ 1 (3): حذف مردان مورینیو

تاتنهام 1 (2) – نوریچ 1 (3): حذف مردان مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی – نوریچ سیتی توانست برای اولین بار پس از فصل 92-1991 به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس برسد. آنها در ضربات پنالتی تاتنهام را بردند و تیم کرول هم ستاره تیمش بود.

جیووانی لو سلسو ستاره تاتنهام در نیمه اول بود و او بود که در دقیقه 13 گل یان فرتونگن را ساخت. ضربه ایستگاهی لو سلسو از سمت چپ را فرتونگن در تیر دورتر به گل تبدیل کرد. نوریچ در ادامه این نیمه موقعیت‌هایی داشت، اما میشل ورم، دروازه‌بان تاتنهام خوب عمل کرد.

نوریچ در نیمه دوم تیم برتر میدان بود، و امی بوئندیا و لوکاس روپ دو فرصت عالی داشتند که گل نشد. نوریچ در دقیقه 78 سرانجام به گل تساوی رسید. شوت کنی مک‌لین با اشتباه ورم در دریافت توپ همراه شد، و یوسیپ درمیچ روی اشتباه او گل‌زنی کرد و باعث شد که بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود. بازی با این نتیجه به وقت‌های اضافه رفت، و نوریچ توانست در وقت اضافه مقابل حملات تاتنهام دوام بیاورد. در یک صحنه هم بن گادفری ضربه سرژ اوریه را از روی خط دروازه بیرون کشید.

بازی به ضربات پنالتی کشیده شد، و کرول، دروازه‌بان نوریچ ستاره میدان بود. مک‌لین پنالتی اول نوریچ را از دست داد، اما در سمت دیگر ضربه اریک لاملا به تیر برخورد کرد و کرول هم ضربات تروی پروت و گدسون فرناندس را دفع کرد، و به این ترتیب تاتنهام حذف شد.

8444