رسمی / فوتبال ایتالیا یک ماه بدون تماشاگر برگزار می‌شود

رسمی / فوتبال ایتالیا یک ماه بدون تماشاگر برگزار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – دولت ایتالیا دستور داده که تمامی رویدادهای ورزشی در این کشور تا 3 آوریل (یک ماه آینده) پشت درهای بسته برگزار شود. دلیل این موضوع شیوع ویروس کرونا در این کشور است.

به این ترتیب تمامی دیدارها، حتی در مناطقی که این بیماری به‌شدت مسری در آنها شیوع ندارد هم بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

تعداد افرادی که مبتلا به این بیماری شده‌اند در ایتالیا به بیش از سه هزار نفر رسیده است، و 107 نفر هم در این میان جان خود را از دست داده‌اند. در حال حاضر 2706 نفر در ایتالیا از این بیماری رنج می‌برند.

طبق دستور دولت، تمامی باشگاه‌ها موظف هستند که بازیکنان و اعضای کادرهای خود را مرتبا معاینه کنند تا آنها دچار ویروس کرونا نشده باشند.

مدارس و دانشگاه‌های ایتالیا هم تا دست کم 15 مارس (دو هفته دیگر) بسته خواهد بود، هرچند که این زمان ممکن است تمدید شود.

به این ترتیب سری آ از همان جایی که متوقف شده بود از سر گرفته خواهد شد، و شش بازی عقب‌افتاده هفته 26ام به جای هفته 27ام برگزار می‌شوند.

به این ترتیب بازی‌های یوونتوس – اینتر، میلان – جنوا، و دیگر دیدارها در شنبه و یکشنبه برگزار می‌شوند، و برنامه هفته 27ام که قرار بود در روزهای پیش رو انجام شود به هفته دیگر موکول می‌شود، و سایر دیدارها هم یک هفته عقب می‌افتند.

البته این تصمیم برای عقب افتادن یک‌هفته‌ای دیدارها هنوز رسمی نشده است، چون در جلسه امروز لگا سری آ (سازمان لیگ ایتالیا) تعداد شرکت‌کنندگان به اندازه‌ای نبود که رای آنها تصویب شود.

بازی‌های جام حذفی بین یوونتوس – میلان و ناپولی – اینتر هم که قرار بود امشب برگزار شوند به زمان دیگری موکول شده‌اند.

8444