مدافع یوونتوس به آرسنال می‌رود؟

مدافع یوونتوس به آرسنال می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی – مریخ دمیرال به دنبال بازگشت به میادین است. او دو ماه پیش دچار آسیب زانو شد و یوونتوس امیدوار است که او در آغاز فصل بعد در اوج آمادگی باشد؛ البته اگر او در یووه بماند.

شایعات زیادی پیرامون این مدافع اهل ترکیه وجود دارد. یووه در تابستان گذشته پیشنهاد میلان برای جذب او را نپذیرفت، و اتلتیکو مادرید هم او را می‌خواست. پیش از آن که رباط صلیبی او پاره شود هم پیشنهادی از سوی لستر سیتی برایش رسیده بود که او آن را رد کرد. او فعلا می‌خواهد در آینده هم در یوونتوس بماند. 

یووه هم مایل به نگه داشتن او است و فعلا قصد فروش او را ندارد. آنها می‌خواهند در تابستان که تغییرات گسترده‌ای در تیمشان می‌دهند، دمیرال در این تیم بماند. دمیرال مدافع جوانی است، محیط یووه را می‌شناسد، و نشان داده که می‌تواند در یووه پیشرفت کند. با این حال، برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که آرسنال به دنبال جذب او است، و بخت خوبی هم برای خرید این مدافع دارد.

دمیرال در این فصل در سری آ 5 بازی برای یوونتوس انجام داده و یک گل هم زده است. اما رقابت در خط دفاعی بسیار بالا است، و آمدن ماتیس دی‌لیخت هم به این رقابت افزوده است. به این ترتیب احتمال پیوستن او به آرسنال وجود دارد.

8444