بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد تراشتگن

بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد تراشتگن

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا قصد دارد قراردادی جدید به مارک-آندره تراشتگن پیشنهاد دهد تا او تا پایان سال جاری میلادی آن را امضا کند. دستمزد پیشنهادی بارسلونا بالاتر از دستمزد فعلی او خواهد بود و مطابق با جایگاهش در این تیم است.

بارسا برنامه‌هایش برای تابستان را دارد قطعی می‌کند. آنها نیمار و لائوتارو مارتینز را زیر نظر دارند، و سپس به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی‌شان خواهند رفت.

جوزپ ماریا بارتومئو که تا سال 2021 رییس بارسلونا خواهد بود، می‌خواهد مطمئن شود که تا پایان دوران او، لیونل مسی و تراشتگن قراردادهای جدیدی امضا خواهند کرد.

قرارداد مسی تا سال 2021 است و البته اگر بخواهد می‌تواند در تابستان از بارسا جدا شود. اما او اخیرا گفته در بارسا راضی است، و باشگاه هم امیدوار است که او قرارداد جدیدی امضا کند.

از قرارداد تراشتگن دو سال مانده، ولی از سال 2017 که او قرارداد جدیدی امضا کرد، اوضاعش در بارسا به‌شدت تغییر کرده است. بسیاری بر این باورند که پس از مسی، او مهم‌ترین بازیکن بارسلونا است.

این ملی‌پوش آلمانی ترجیح می‌دهد در بارسا بماند اما بارسلونا باید پیشنهاد خوبی به او ارائه کند.

پپ گواردیولا در سال 2016 تلاش زیادی کرد که او را به منچستر سیتی ببرد، و در نهایت کلودیو براوو، دیگر دروازه‌بان بارسا را خرید. براوو دروازه‌بان اصلی بارسا در لالیگا بود، اما پس از آن تراشتگن جایش را گرفت. یوونتوس هم اخیرا به این دروازه‌بان آلمانی علاقه نشان داده است.

8444