منچستر یونایتد به دنبال سانچو و گریلیش

منچستر یونایتد به دنبال سانچو و گریلیش

پایگاه خبری فوتبالی – اگر برنامه‌های منچستر یونایتد به نتیجه برسد، ترکیب آنها برای فصل بعد بسیار جذاب خواهد بود.

منچستر یونایتد فصل بعد شاید برونو فرناندس و جک گریلیش را در خط میانی داشته باشد. آنتونی مارسیال در مرکز خط حمله قرار می‌گیرد، و مارکوس رشفورد و جیدون سانچو هم در دو سوی او بازی خواهند کرد. چنین تیمی می‌تواند بار دیگر ترس را به جان باشگاه‌های بزرگ اروپا بیندازد.

شایعات پیوستن سانچو و گریلیش به یونایتد جدی هستند، و هر روز در این زمینه خبری منتشر می‌شود. گزارش‌های تازه نشان می‌دهد که یونایتد به شکل جدی به دنبال جذب این دو بازیکن است.

با وجود این که مدیران یونایتد در فصل‌های اخیر با انتقادات گسترده روبرو بوده‌اند، اما آنها حالا نسبت به آینده خوش‌بین هستند. یونایتد در هشت بازی اخیر شش کلین‌شیت داشته، منچستر سیتی را در ورزشگاه اتحاد برده، در جام حذفی به مرحله بالاتر رسیده، و همچنان مدعی حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد است.

خرید هری مگوایر، آرون وان-بیاسکا، و برونو فرناندس باعث شده که تیم هویت جدیدی پیدا کند. اولویت سانچو برای فصل بعد این است که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد، و اگر یونایتد به این دستاورد برسد، گزینه اصلی سانچو خواهد بود. یونایتد همچنین پیراهن شماره 7 را به این بازیکن پیشنهاد خواهد داد. این پیراهن پیش‌تر به تن جرج بست، کریستیانو رونالدو، دیوید بکام، و اریک کانتونا بوده است.

8444