شبی که بکام و فرزندانش خودشان را به خانه جاستین بیبر دعوت کردند!

شبی که بکام و فرزندانش خودشان را به خانه جاستین بیبر دعوت کردند!

پایگاه خبری فوتبالی - وقتی نام خانوادگی "بکام" را داشته باشی، درهای زیادی به رویت باز می شود. شهرت ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید روز به روز بیشتر می شود و با وجود آن که سالهاست فوتبال را کنار گذاشته همچنان یکی از مشهورترین شخصیت های فوتبالی دنیاست. بکام اخیرا در برنامه تلویزیونی "الن دجنرس" حضور پیدا کرد که خاطره جالبی نقل کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن انگلیسی در این باره که چطور بچه هایش به خواسته شان رسیدند و با جاستین بیبر ملاقات کردند، توضیح داد. همه چیز در شب هالووین رخ داد، زمانی که خانواده بکام در امریکا بودند. بکام در این باره تعریف می گوید:"داشتیم به پایان مراسم های شب هالووین نزدیک می شدیم و بچه ها جایزه های زیادی جمع کرده بودند. اما ناگهان رومئو رو به من کرد و گفت:" جاستین، یخ در بهشت هدیه می دهد.""

بکام در این لحظه تعریف کرد که چطور بچه هایش از او خواسته اند تا با این خواننده معروف تماس بگیرد تا بتوانند او را از نزدیک بشناسند. بدین ترتیب بکام از طریق اینستاگرام با بیبر تماس می گیرد و این خواننده در جوابش می گوید:" تا چند ثانیه دیگر جواب می دهم." بکام در ادامه می گوید:" بعد از آن بیبر تائید کرد که در خانه شان یخ در بهشت می دهند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که راهی منزلش شویم."

الن دجنرس بعد از آن تعریف می کند که از خود بکام شنیده که در مسیر رفتن به خانه جاستین بیبر، هارپر دختر ستاره انگلیسی اصرار داشته بداند که تلفظ اسم جاستین بیبر چگونه است چرا که Justin  اسم مذکر است و Justine مونث.

در همین لحظه از برنامه و در حالی که الن در حال تعریف کردن ماجرای دختر بکام بود، ناگهان جاستین بیبر یواشکی از پشت به سمت دیوید نزدیک شد و او را سورپرایز کرد و حسابی ترساند. بکام در پایان برنامه در مورد بیبر گفت:" او انسان بسیار فوق العاده ایست."