آرزوی تیاگو سیلوا: پایان فوتبالش در بارسلونا کنار مسی

آرزوی تیاگو سیلوا: پایان فوتبالش در بارسلونا کنار مسی

پایگاه خبری فوتبالی - مذاکرات تیاگو سیلوا مدافع میانی برزیلی برای ماندن در پی اس جی به بن بست خورده است. قرارداد کاپیتان پی اس جی با این تیم در تابستان به اتمام می رسد و در حال حاضر هیچ توافقی برای ماندنش در پاریس وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، پل تونیتو وکیل تیاگو سیلوا اخیرا در مورد آینده تیاگو گفته بود:" پیشنهاد تیاگو این است که در پاریس بماند اما هیچ چیز به او بستگی ندارد. اگر قراردادش را تمدید نکند هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. احترام زیادی برای میلان قائل است اما تماسی با مدیران این تیم نداشتیم. باشگاه های دیگری با ما تماس گرفتند اما در حال حاضر هیچ مذاکره ای را آغاز نکرده ایم."

حالا نشریه اسپانیایی موندودپورتیوو ادعا کرده است که تیاگو سیلوا در سن 35 سالگی دوست دارد که فوتبالش را در کنار مسی تمام کند. او همیشه علاقه خاصی به بازیکن آرژانتینی داشته و دوست دارد که در کنار لئو بازی کند. تیاگو سیلوا  حاضر است که با دستمزدی بسیار کمتر از مبالغ پیشنهادی تیم های چینی یا آمریکایی به بارسلونا ملحق شود تا به رویایش برسد و فوتبالش را کنار شماره 10 بارسلونا تمام کند.

از سویی بارسلونا نیز به دنبال خرید یک مدافع میانی مطمئن برای فصل آینده است اما مشکل این است که گزینه ایده آل آنها باید بسیار جوان تر از تیاگو سیلوا باشد به خصوص که جرارد پیکه هم 33 ساله شده و جدا شدنش دور از انتظار نیست. تیاگو سیلوا در این فصل 30 بازی داشته که یک گل زده و یک پاس گل داده است. به هر صورت باید دید که تیاگو به رویایش می رسد یا نه.