ماموریت تابش؛ پیگیری اعتراض سپاهان به حکم کمیته انضباطی درباره بازی با پرسپولیس

ماموریت تابش؛ پیگیری اعتراض سپاهان به حکم کمیته انضباطی درباره بازی با پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی – مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان پیگیر اعتراض این باشگاه به رای صادر شده درباره دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، مسعود تابش که بعد از حواشی متعدد دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس از سمت خود استعفا داد درباره اعتراض مجموعه‌اش به رای کمیته انضباطی، به ایران‌ورزشی گفته:" لایحه‌ای را برای تجدیدنظر در حکم کمیته انضباطی تنظیم کردیم و برای فدراسیون فوتبال می‌فرستیم. فعلاً نمی‌خواهم درباره شکایت به CAS چیزی بگویم چون امیدوار هستم این موضوع از سوی مراجع داخلی حل شود اما این نکته را بگویم که از حق سپاهان به هیچ عنوان نمی‌گذریم. حتی اگر لیگ تعطیل شود، باز هم پیگیر حق سپاهان هستیم"

تابش کماکان روی این موضوع اصرار دارد که بازی سپاهان و پرسپولیس باید لغو می‌شد:" چرا نباید بازی قهرمانی سپاهان در چنین شرایطی لغو می‌شد؟ بعضی‌ها به غلط فکر می‌کنند ما می‌خواستیم بازی با تماشاگر برگزار شود. برای ما هم سلامتی مردم اهمیت دارد اما صحبت ما این بود که بازی به تعویق بیفتد. چرا الان مسابقات به تعویق افتاد؟ آن بازی برای ما مهم بود. بازی قهرمانی‌مان بود."

او برای اثبات نظرش به لغو بازی استقلال و سپاهان در جام حذفی اشاره کرده است:" برای بازی جام حذفی مقابل استقلال که به تهران رفته بودیم، همه اقدامات برای برگزاری بازی انجام شده بود. بلیت فروشی شده بود و ما همه برگه‌ها را امضا کرده بودیم اما روز برگزاری بازی گفتند بازی لغو شود. آن مسابقه را می‌شد لغو کرد اما سپاهان – پرسپولیس را نمی‌شد؟ این حق ما بود که در این بازی از میزبانی‌مان استفاده کنیم اما 9 صبح گفتند بازی باید بدون تماشاگر برگزار شود."

1984