ترکیب اصلی چلسی و لیورپول اعلام شد

ترکیب اصلی چلسی و لیورپول اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی و لیورپول از ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، از دقایقی دیگر دو تیم چلسی و لیورپول از سری مسابقات دور پنجم جام حذفی انگلیس رو در روی یکدیگر قرار خواهد گرفت. این بازی به میزبانی چلسی و در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار خواهد شد. شاگردان فرانک لمپارد طی هفته‌های اخیر نتایج پرنوسانی کسب کرده اند. 

شاگردان فرانکی لمپارد بعد از شکست تلخ در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، در ابتدای هفته برابر بورنموث نیز متوقف شدند تا مشخص شود که آبی های لندن در بهترین فرم خود قرار ندارند. با این وجود آن ها امیدوار هستند تا با پیروزی در بازی امشب گام بلندی برای قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی بردارند و بتوانند یک گام دیگر به سمت فتح جام پیش بروند.

در سمت مقابل لیورپول بعد از این که اولین شکست خود را در رقابت‌های لیگ برتر مقابل واتفورد متحمل شد، به دنبال اثبات توانایی های خود در دیدار برابر چلسی خواهد بود. یورگن کلوپ در این بازی صلاح را در ترکیب اصلی تیمش قرار نداده است و لیورپولی ها به گلزنی مانه و اوریگی دل خوش کرده اند. البته لیورپول تا حدود زیادی قهرمانی اش در رقابتهای لیگ برتر را قطعی کرده و دراین بازی سخت به دنبال آن است تا با غلبه بر چلسی به دور بعدی رقابتهای جام حذفی پیش رفته و برای فتح جام دیگری بجنگند.

ترکیب اصلی دو تیم برای این بازی حساس بدین ترتیب است: 

چلسی: کپا، آسپلیکوئتا، رودیگر، زوما، آلونسو، گیلمور، کواچیچ، بارکلی، ویلیان، ژیرو، پدرو

لیورپول: آدریان، ویلیامز، فن دایک، گومز، رابرتسون، فابینیو، لالانا، جونز، مینامینو، مانه، اوریگی