دوناروما غایب بزرگ بازی یوونتوس- میلان

دوناروما غایب بزرگ بازی یوونتوس- میلان

پایگاه خبری فوتبالی- چهارشنبه شب ساعت 22.30 دقیقه به وقت ایران دو تیم یوونتوس و میلان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا ( ملقب به کوپا ایتالیا) در ورزشگاه خانگی بینکونری در شهر تورین، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، مصاف رفت این دو تیم در شهر میلان، با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود و میلان حالا در شرایطی آماده سفر به تورین می شود که جانلوئیجی دوناروما دروازه بان جوان روسونری، آنها را در این سفر همراهی نخواهد کرد و قادر به حضور دراین بازی سرنوشت ساز نخواهد بود.

دوناروما در جریان دیدار تیمش مقابل فیورنتینا از ناحیه قوزک پا مصدوم شده بود و طبق گزارش اسکای سپورت ایتالیا، این دروازه بان جوان ایتالیایی هنوز به صد در صد آمادگی بازنگشته است و از همین رو  او و سرمربی میلان تصمیم گرفته اند تا درمورد بازگشت او به میادین ورزشی تعجیل نکرده و مرتکب ریسک نشوند و از همین رو در جدال تماشایی یوونتوس- میلان، دوناروما را در درون دروازه تیم روسونری نخواهیم دید و آسمیر بگوویچ، سنگر بان روسونری در دیدار آلیانس یوونتوس استادیوم خواهد بود. 

خبر خوبی که از رختکن میلان به گوش می رسد این است که سیمون کیائر توانسته به روزهای اوج بازگردد و کاروان تیمش را دراین سفر همراهی خواهد کرد.

6363