آغاز جنگی دیگر: پی.اس.جی اجازه حضور امباپه در المپیک را نداد

آغاز جنگی دیگر: پی.اس.جی اجازه حضور امباپه در المپیک را نداد

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه اکیپ چاپ فرانسه در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه پاری سن ژرمن با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال فرانسه به آنها اعلام کرده اند که به کیلیان امباپه اجازه حضور در رقابتهای المپیک 2020 را نخواهند داد.

به گزارش فوتبالی،بدین ترتیب احتمال حضور کیلیان امباپه در بازیهای المپیک که در تابستان پیش رو در توکیو برگزار خواهد شد، با اما و اگرهایی مواجه شده است. طبق گزارش روزنامه اکیپ، سران باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار نامه ای به فدراسیون فوتبال فرانسه به آنها توضیح داده که به امباپه اجازه حضور در المپیک 2020 را نخواهند داد. از آنجا که بازیهای المپیک زیرنظر فیفا برگزار نمی شود، تیمهای باشگاهی این حق را دارند که به بازیکنشان اجازه حضور دراین تورنمنت را بدهند یا ندهند.

از سوی دیگر، مقامات باشگاه پاریسی، به فدراسیون فوتبال برزیل هم اطلاع داده اند که به نیمار هم اجازه حضور در المپیک 2020 را نخواهند داد. بدین ترتیب نیمار و امباپه در تابستان پیش رو در رقابتهای کوپا آمه ریکا و یورو حضور خواهند داشت و در صورتی که به بازیهای المپیک می رفتند، شانس حضور در فاز ابتدایی فصل جدید با پاری سن ژرمن را از دست می دادند و ناصرالخلیفی، رئیس باشگاه پاریسی حاضر به انجام چنین کاری نشده است.

البته این تصمیمات و این نامه ها، عواقب بزرگی خواهد داشت و قطعا در ارتباط امباپه با سران باشگاه پاریسی تاثیرگذار خواهد بود. دراین میان مدیران پی.اس.جی پیشنهادی برای تمدید قرارداد امباپه را روی میز گذاشته اند که فعلا بی پاسخ مانده. این درحالی است که رویای امباپه حضور در بازیهای المپیک است و قطعا تصمیم سران پاری سن ژرمن در این رابطه، روابط او با مدیران باشگاه را تیره و تار خواهد کرد.

6363