دروازه‌بان انگلیس با شلوار جین و کلاه بیسبال ازدواجش را رسمی کرد!

دروازه‌بان انگلیس با شلوار جین و کلاه بیسبال ازدواجش را رسمی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - جردن پیکفورد دروازه بان تیم ملی انگلیس با لباسی بسیار عادی (شلوار جین و کلاه بیسبال) با عشق قدیمی خود ازدواج کرد. 

به گزارش فوتبالی، دروازه بان اورتون که هفته ای شصت هزار پوند دستمزد می گیرد، با عشق دوران نوجوانی اش مگان دیویسون ازدواج کرد. او حتی صورتش را هم برای حضور در اداره ثبت و ثبت رسمی ازدواج خود نتراشیده بود. دروازه بان اورتون و مگان که هر دو 25 ساله هستند، مراسم ثبت رسمی ازدواج خود را به همراه فرزندشان آرلو یک ساله و فقط پنج مهمان برگزار کردند.

این مراسم برای آنها فقط 25 دقیقه طول کشید و بدین ترتیب در اداره ثبت در منطه چشیر این دو رسما زن و شوهر شدند. یکی از شاهدان عینی می گوید:"آنها لباسی بسیار معمولی پوشیده بودند. انگار که می خواستند برای خرید بروند.شاید آنها می خواستند بگویند که این برایشان روزی بسیار عادی بوده است. اوکی، این یک مراسم عادی و رسمی برای قانونی کردن ازدواج بوده است اما آیا جردن نمی توانست کت و شلوار از جایی پیدا کند و بپوشد؟ این مراسم ازدواج رسمی آنها بود. "

پیکفورد و همسرش قرار است که در پایان فصل برای سپری کردن تعطیلات به مالدیو بروند و احتمالا یک مراسم مجلل تر در انگلیس برگزار خواهند کرد. پیکفورد بعد از سفر و مراسم به اردوی تیم ملی انگلیس برای حضور در یورو 2020 ملحق می شود.