رونالدو صفحه ترانسفرمارکت را به خاطر افت قیمتش «بلاک» کرد!

رونالدو صفحه ترانسفرمارکت را به خاطر افت قیمتش «بلاک» کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس صفحه "ترانسفرمارکت" در شبکه های اجتماعی را بلاک کرد چرا که او را هم قیمت روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر قرار داده بودند!

به گزارش فوتبالی، اخیرا سایت ترانسفرمارکت ارزش رونالدو را به 75 میلیون یورو رسانده است یعنی درست به اندازه لوکاکو.  ستاره پرتغالی دو سال پیش در زمانی که به یوونتوس ملحق شد،  100 میلیون یورو ارزش داشت و حالا ارزش او به شکل قابل توجهی افت کرده است.

در حال حاضر پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی یوونتوس با 85 میلیون یورو از رونالدو با ارزش تر است. کریستین اریکسن دانمارکی که به تازگی از تاتنهام به اینتر پیوسته با 90 میلیون یورو ارزشمندترین بازیکن لیگ ایتالیاست. لوتارو مارتینز نیز با 80 میلیون یورو دیگر بازیکنی است که از رونالدو در لیگ ایتالیا با ارزش تر است. 

حالا صفحه ترانسفرمارکت اعلام کرد که رونالدو آنها را بلاک کرده است چرا که از قیمتی که برایش تعیین شده، خوشحال نیست. ترانسفرمارکت با بالا رفتن سن رونالدو قیمت وی را کاهش داده چرا که سن هم یکی از معیارهای ارزشگذاری است. رونالدو در این فصل در 31 بازی خود 25 گل به ثمر رسانده است که با بالا رفتن سنش و افت میانگین گلزنی ارزش او نیز کاهش یافته است.