کلوپ لیگ دسته دو فوتبال انگلیس را بشناسید

کلوپ لیگ دسته دو فوتبال انگلیس را بشناسید

پایگاه خبری فوتبالی - پپ کلوتت اسپانیایی توانسته بیرمنگام را به یک تیم شکست ناپذیر تبدیل کند.

به گزارش فوتبالی، این تیم که در لیگ دسته دو فوتبال انگلیس توپ می زند در سیزده بازی اخیرش شکست نخورده است. بدین ترتیب آنها از قعر جدول خارج شده اند و به منطقه صعود نزدیک شده اند. پس از شکست لیورپول مقابل واتفورد، در حال حاضر بیرمنگام رکورد دار شکست ناپذیری پیاپی در فوتبال انگلیس است. سرخ های آنفیلد پس از بیش از 40 بازی در همین هفته مقابل واتفورد شکست خوردند.

کلوتت پس از مدتها دستیاری گری مونک در تابستان گذشته هدایت بیرمنگام را به عهده گرفت. او تجربه حضور در کادر فنی تیم های مختلف انگلیس نظیر آکسفورد، لیدز و سوانزی را داشته و به خوبی فوتبال را در این کشور می شناسد. او در سوئد و نروژ هم کار کرده است هر چند که شروع کارش در فوتبال اسپانیا و آکادمی مالاگا و اسپانیول بوده است.

بیرمنگام باشگاهی تاریخی و قدیمی در فوتبال انگلیس است که پس از سقوط در سال 2011 در سالهای اخیر برای بازگشت به لیگ برتر تلاش کرده است. آنها دو بار قهرمان جام اتحادیه شده اند و دو بار در فینال جام حذفی انگلیس بازی کردند. در حال حاضر هدف اصلی این باشگاه بازگشت به لیگ انگلیس است و کلوتت امیدوار است که آنها را به این هدف برساند.