قائم مقام نساجی: جعفری قبل از فسخ قراردادش از ما چک گرفت + تصویر چک

قائم مقام نساجی: جعفری قبل از فسخ قراردادش از ما چک گرفت + تصویر چک

پایگاه خبری فوتبالی- قائم مقام باشگاه نساجی می گوید حسن جعفری چند روز قبل از فسخ قراردادش از باشگاه یک چک به عنوان مبلغ قراردادش دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، حسن جعفری و میلاد سرلک، دو بازیکن پیشین نساجی در نیم فصل اول با فسخ یک طرفه قراردادشان از این تیم جدا شده و به تیم شهر خودرو پیوستند. باشگاه نساجی اما بنا بر اسناد خود از این دو نفر و هم‌چنین باشگاه شهر خودرو شکایت کرد و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون نیز به نفع نساجی رای داد و شهر خودرو، جعفری و سرلک را محروم کرد. جعفری در مصاحبه‌ای گفت که باشگاه نساجی شماره حساب او را داشته اما پولی برایش واریز نشده و او می‌توانسته به دلیل نگرفتن مطالباتش از این باشگاه جدا شود. 

ایزد سیف الله‌پور، قائم مقام باشگاه نساجی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اظهارات جعفری گفت: من در مورد رای و رضایت دادن هیچ صحبتی ندارم و این‌ها در اختیار مالک و مدیرعامل باشگاه است. اما درباره صحبت‌های آقای جعفری باید بگویم که او در مصاحبه‌اش گفت که ما شماره حساب او را داشتیم. آقای جعفری ۱۰ روز قبل از فسخ کردن، از ما چک گرفت و اثر انگشت هم زد. همه بازیکنانی که مبالغ آن‌چنانی می‌گیرند درخواست می‌کنند که به دلیل مشکلات مالیاتی پول به حساب‌شان واریز نشود چون بلوکه می‌شود. چرا همان روز که چک را گرفت اثر انگشت داد و نگفت که پول را به حسابم بریزید؟

این مدیر نساجی اضافه کرد:  ما به بازیکنان‌مان چک دادیم و پول به حساب کسی واریز نشده است. جعفری در مصاحبه‌اش گفت که در اردوی بازی با گل گهر حضور داشته است. اصلا من دروغ می‌گویم و جعفری راست می گوید. شما بروید فهرست بازی ما با گل گهر را ببینید و بگویید جعفری در فهرست ما بوده است یا خیر. او در مازندران بود ولی نه برای بازی و با لباس شخصی آن جا آمده بود. هدف او این بود که برای ما بازی نکند. ما شماره حساب بازیکنان را داشتیم اما از زمانی که آقای حدادیان تیم را تحویل گرفتند به همه چک دادیم.

سیف الله‌پور درباره صحبت‌های جعفری که گفته بود "چک به من دادند اما معلوم نبود که پول در حساب بوده است یا خیر" هم توضیح داد: الان دیگر عصر ارتباطات است. الان من به شما چک بدهم شما از بانک استعلام می‌گیرید که در آن تاریخ پول در حساب بوده یا خیر. جعفری شاید می‌خواهد خودش را از جرمی که مرتکب شده تبرئه کند. 

مدیر نساجی در ادامه گفت: آقای جعفری چک را گرفته و اثر انگشت هم زده است. ۲۰ روز بعد از این هم تاریخ نقل و انتقلات بوده. به نظر من جعفری از یک ماه قبل نیت کرده بود که از نساجی برود و کارهایش را هم کرده بود. حالا هم که محروم شده نباید گردن باشگاه نساجی بیندازد. جعفری نیت کرده بود که از نساجی برود یک قرارداد سنگین در جای دیگری ببندد.

او درباره وضعیت نساجی هم، گفت: وضعیت تیم خیلی خوب و است و تمرینات را انجام می‌دهیم. آقای مرفاوی هم به تیم ما اضافه شده است. 

قائم مقام باشگاه نساجی درباره این که آیا می‌دانند مسابقات لیگ از چه تاریخی از سر گرفته می شود هم بیان کرد: آقای مهدی هم گفت که ابهاماتی وجود دارد ولی اگر قرار است بازی‌ها از ۱۴ فروردین شروع شود به ما اعلام کنند که بازیکنان بتوانند کمی استراحت کنند چون ما باید در عید قطعا در تمرینات باشیم.