گزینه های بارسلونا برای تقویت خط حمله: لوتارو مارتینز و فران تورس

گزینه های بارسلونا برای تقویت خط حمله: لوتارو مارتینز و فران تورس

پایگاه خبری فوتبالی - نشریات بارسلونا پس از شکست در ال کلاسیکو به دنبال راهکارهایی برای خروج از بحران هستند تا امید هواداران را دوباره زنده کنند. این مطبوعات در روز سه شنبه به رسم عادت همیشگی پس از ناکامی ها، به سراغ بحث در مورد نقل و انتقالات و خرید بازیکن برای تقویت تیمشان در فصل آینده رفته اند.

به گزارش فوتبالی، نشریه اسپورت کاتالونیا با تیتر "SOS مسی" گزارش داده است که بازیکن آرژانتینی تنهاتر از همیشه است و بارسلونا باید بازیکنانی پیرامون وی بخرد که بازی کردن را برای بازیکن آرژانتینی ساده تر کنند. این نشریه از نیاز به خرید یک مدافع میانی، یک هافبک، یک هافبک کناری و یک مهاجم نوک خبر داده است. در مورد مهاجم گزینه محبوب از نظر مدیران بارسلونا لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی و هموطن مسی است. بارسلونا در نظر دارد که برای خرید وی دو بازیکن فیکس خود به علاوه مقداری پول را به اینتر بدهد تا بتواند نظر سران نراتزوری ها را برای این انتقال جلب کند.

از سویی دیگر نشریه موندودپورتیوو نیز در صفحه اصلی خود به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر دنیای فوتبال اشاره کرده اما همچنین به تمایل بارسلونا به خرید فران تورس ستاره جوان والنسیا اشاره کرده است که قراردادش در سال 2021 به اتمام می رسد و هنوز تمدید نکرده است.