واکنش مهاجم نروژی ترابزون اسپور به پیشنهاد رئال مادرید

واکنش مهاجم نروژی ترابزون اسپور به پیشنهاد رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر سورلوث مهاجم 24 ساله نروژی است که در روزهای اخیر شایعاتی در مورد پیوستنش به رئال مادرید مطرح شده بود. این مهاجم در تیم ترابزون اسپور ترکیه توپ می زند هر چند که تیم اصلی اش کریستال پالاس است و قرضی راهی فوتبال ترکیه شده است.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم نروژی در این فصل در 35 بازی مجموعا 24 گل زده و شش پاس گل داده تا فصل درخشانی را در ترابزون اسپور داشته باشد. نشریه فرانسوی له 10 اسپورت گزارش داده است که رئال مادرید، نیوکاسل، استون ویلا و شفیلد یونایتد برخی از مشتراین این مهاجم نروژی هستند و او یکی از ستارگان نسل جدید فوتبال نروژ در کنار بازیکنانی نظیر ارلینگ هالند و مارتین اودگارد است. سورلوث در مورد شایعاتی که پیرامون آینده اش مطرح می شود، گفت:"شایعات را دیده ام. اخبار زیادی مطرح شده اند. این اخبار را می خوانم و می دانم که بحث تمایل برخی تیم ها به جذب من مطرح شده است. اما در حال حاضر فقط روی ترابزون اسپور تمرکز دارم. این جا همه می خواهیم برنده شویم. بی مسئولیتی است که بخواهم در مورد انتقال به تیمی دیگر در شرایط کنونی صحبت کنم."

هفته گذشته سورلوث از خبر تمایل رئال مادرید به جذب خودش ابراز خرسندی کرده بود و حتی پدرش گوران به شوخی گفته بود که رئال مادرید به پسرش برای غلبه بر بارسلونا در ال کلاسیکو نیاز دارد!