لوکاکو: دی بروین بهترین هافبکی است که در کنارش بازی کردم

لوکاکو: دی بروین بهترین هافبکی است که در کنارش بازی کردم

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، در پاسخ به سوال بهترین بازیکنی که در کنارش بازی کرده از کوین دی بروین، هم تیمی خود در تیم ملی بلژیک، نام برد و اشاره ای به پل پوگبا نکرد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن بلژیکی دو سال در اولدترافورد در کنار پوگبا بازی کرد و در سال 2017 این پوگبا بود که او را متقاعد به جای بازگشت به چلسی به منچستریونایتد بپیوندد. با این حال در طول دوران حضور ژوزه مورینیو در این تیم شرایط بین این دو نفر تغییر کرده و در نهایت تابستان امسال لوکاکو یونایتد را به مقصد اینتر ترک کرد. این بازیکن با انتشار پستی در اینستاگرام خود از دنبال کنندگانش خواست که سوالات خود را از او مطرح کنند. یکی از دنبال کنندگان از این بازیکن پرسیده بود که بهترین هافبکی که در کنارش بازی کرده چه کسی بوده است و لوکاکو پاسخ داده: " کسی که واقعا پشتش هم چشم دارد، کوین دی بروین. " 

مهاجم تیم ملی بلژیک در 34 بازی که برای تیم آنتونیو کونته تا به این جای فصل انجام داده 23 گل به ثمر رسانده و این در حالی است که منچستریونایتد به دلیل ضعف در خط حمله مجبور شد در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات ژانویه اودیو ایگالو را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. 

1070