فکری در مسیر متفاوت با مربیان ایرانی

فکری در مسیر متفاوت با مربیان ایرانی

پاذیگاه خبری فوتبالی- محمود فکری که انگیزه‌های فراوانی برای اثبات خود در بالاترین سطح فوتبال ایران دارد، در همان ابتدای راه در نساجی رویه‌ای کاملا متفاوت با دیگر سرمربیان ایرانی در پیش گرفت.

به گزارش فوتبالی، محمود فکری برخلاف روال متداول مربیانی ایرانی که علاقه چندانی به انتخاب کمک های خوب و قدرتمند در کنار خود ندارند، در همان بدو ورودش به نساجی سعی کرد افرادی را در کادر خود داشته باشد که در روزهای سخت باقی مانده از لیگ عصای دستش باشند، به طوری که علیرغم داشتن دستیارانی توانا در کنار خود، با مجاب کردن صمد مرفاوی برای حضور در قائمشهر بیش از گذشته کادرفنی خود را تقویت کرد. 

مرفاوی علاوه بر اینکه تجربه سرمربیگری استقلال را در کارنامه دارد، سالها در تیم های مختلف لیگ برتری حضور داشته و شرایط و اتفاقات گوناگونی را تجربه کرد. تجربه ای گرانبها که نساجی این روزها به شدت به آن نیاز دارد.

نگاه متفاوت سرمربی نساجی در انتخاب همکاران خود علاوه بر اینکه نشان دهنده اعتماد به نفس بالای اوست، این پیام را هم در عمل برای تمام هواداران نساجی دارد که پیش از اینکه به خود و جایگاهش فکر کند، تمرکز خود را بر روی این هدف قرار داده که با استفاده از تمام ظرفیت های ممکن، نساجی را در مسیر درستی به سمت موفقیت هدایت کند.

7655