لمپارد: چلسی از لیورپول الگو می‌گیرد

لمپارد: چلسی از لیورپول الگو می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی – فرانک لمپارد بر این باور است که چلسی می‌تواند از مدل لیورپول استفاده کند و به اوج فوتبال انگلیس برگردد. لیورپول توانسته در این فصل خوش بدرخشد و به احتمال فراوان به 30 سال انتظارش برای فتح لیگ انگلیس خاتمه خواهد داد.

یورگن کلوپ چهره سرنوشت‌ساز لیورپول است. سه‌شنبه شب، چلسی میزبان لیورپول در جام حذفی است. 

لیورپول در اولین فصل حضور کلوپ هشتم شد، اما سپس تبدیل به تیمی بزرگ در انگلیس و اروپا شد.

تیم لمپارد از نوامبر تاکنون نتوانسته دو برد پیاپی در لیگ کسب کند. لمپارد می‌گوید: «ما ماجرایی که لیورپول طی کرده را دیده‌ایم؛ ماجرای آنها فوق‌العاده است. من به یاد دارم که آنها وقتی با وست بروم به تساوی بدون گل رسیدند، بازیکنان کنار هم ایستادند و خوشحالی کردند. در آن هنگام احتمالا مسخره‌شان کردند، اما حالا این نماد سفری است که این تیم طی کرده است. آنها تبدیل به ماشینی تمام‌عیار شده و تا قبل این بازی آخر، هر تیمی که می‌آمد را زیر غلتک خود له می‌کردند.

پس آنها نشان می‌دهند که یک تیم در حال بازسازی چه ویژگی‌هایی دارد. بازسازی یک تیم زمان می‌برد و راز موفقیت تیمی که بردهای پیاپی کسب کرده، عرق ریختن‌ها و سخت‌کوشی‌ها از سوی همه افراد درگیر است؛ این کاری است که من می‌خواهم در چلسی پیاده کنم.

لحظات سختی را خواهیم داشت؛ لحظات سخت پرشمار. من را زیر سوال خواهند برد. بازیکنان را هم همین‌طور. ما باید در این لحظات محکم بمانیم.»

8444