منچسترسیتی پدیده 17 ساله را از دست بارسلونا قاپید

منچسترسیتی پدیده 17 ساله را از دست بارسلونا قاپید

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی یکی از آینده دارترین دفاع راست های فوتبال دنیا را به خدمت گرفت.

به گزارش فوتبالی، گلوب اسپورت گزارش داده است که تیم گواردیولا برای خرید یان کوتو با مبلغ شش میلیون یورو از کوریتیبا به توافق رسیده است. البته شش میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد هم در قرارداد گنجانده شده است. این بازیکن در روز سوم ژوئن 18 ساله می شود و بر طبق آن بر اساس قانون می تواند در تابستان راهی ورزشگاه اتحاد شود.

بارسلونا دیگر مشتری یان کوتو بود اما مبلغ پیشنهادی منچسترسیتی برای خرید این بازیکن سه برابر بود و بدین ترتیب این بازیکن گران ترین فروش تاریخ باشگاه کوریتیبا خواهد بود و رکورد انتقال رافینیا به شالکه با پنج میلیون یورو شکسته می شود.

یان کوتو با دو پاس گل در جام جهانی زیر 17 سال در پیروزی برزیل مقابل مکزیک با نتیجه دو بر یک نامش را سر زبان ها انداخت. این بازیکن جوان فقط دو بازی با تیم بزرگسالان کوریتیبا داشته است که مقابل سیانورته یک بازی داشت و مقابل تولدو فیکس شد. 

منچسترسیتی اخیرا با جریمه دو ساله یوفا از حضور در مسابقات اروپایی مواجه شده است که علت اصلی ان رغایت نکردن قوانین فیرپلی مالی است. به همین خاطر منچسترسیتی به نظر می رسد که با خرید بازیکنانی نظیر کوتو سعی می کند هزینه هایش را پایین بیاورد.