گوتی به پسر زیدان بازی نمی‌دهد

گوتی به پسر زیدان بازی نمی‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی – خوسه ماریا گوتیرس تاکنون کاملا انزو زیدان را نادیده گرفته است. انزو پسر زین‌الدین زیدان، مربی رئال مادرید است، و گوتی که هدایت آلمریا را به عهده دارد، تاکنون به او بازی نداده است. 

انزو تنها بازیکن تیم آلمریا است که برای این تیم به میدان نرفته است. این در حالی است که تیم گوتی ترکیب ثابتی ندارد و او از اوایل ژانویه که هدایت تیم را به عهده گرفته، تاکنون از 16 بازیکن استفاده کرده است.

پسر مربی فعلی رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، در آخرین لحظات به آلمریا پیوست. او تاکنون در پنج بازی جایی در لیست تیم نداشته است، و در دو بازی دیگر هم روی نیمکت نشسته، هرچند که به او بازی نرسیده است.

این هافبک 24ساله فرانسوی را ترکی الشیخ، مالک آلمریا با سروصدای فراوان خریداری کرد. او یکی از هفت بازیکنی بود که در ژانویه به آلمریا پیوست. شش بازیکن دیگر تاکنون برای این تیم به میدان رفته‌اند. حتی نتایج ضعیف هم باعث نشده که گوتی راضی شود که به انزو بازی بدهد.

این مربی اسپانیایی گزینه‌های زیادی در خط میانی دارد، و با حضور پتروویچ، دلاهوز، کاپتوم، آگوسا، وادا، کوریچ (مصدوم) و انزو، رقابت بالا است. او از پنج بازیکن نخست در ماه فوریه استفاده کرده است.

8444