نبرد رئال مادرید و تاتنهام بر سر بازیکن پرورش‌یافته در بارسلونا

نبرد رئال مادرید و تاتنهام بر سر بازیکن پرورش‌یافته در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – بازگشت ژوزه مورینیو به لیگ برتر چندان با موفقیت همراه نبوده است. تاتنهام دچار بحران مصدومیت شده، و در بازار هم نتوانسته موفق باشد. آقای خاص نمی‌خواهد فصل بعد هم اوضاع به همین ترتیب باشد، و به همین ترتیب با تمام توان به دنبال جذب بازیکنی خواهد بود که فلورنتینو پرز او را برای رئال مادرید زیر نظر گرفته است.

تاتنهام در حال حاضر هری کین و سون هیونگ مین را در اختیار ندارد. مورینیو برای تقویت خط حمله خود می‌خواهد آداما ترائوره را از ولوز بخرد. این بال راست در بازی‌هایش نشان می‌دهد که آماده آن است که گام بعدی را در پیشرفت خود بردارد.

این بازیکن پرورش‌یافته بارسلونا گفته که مشکلی با رفتن به رئال مادرید ندارد، و البته گفته می‌شود تماس‌هایی هم از سوی رئال مادرید با او برقرار شده است. اما مورینیو و تاتنهام تمام تلاش خود را می‌کنند تا او را در لیگ برتر نگه دارند و جذب کنند.

آداما ترائوره بازیکنی متفاوت با دیگران است، چرا که قدرت فیزیکی بسیار بالایی دارد، و البته می‌تواند در پست‌های بال راست، مهاجم راست، و حتی مهاجم مرکزی بازی کند. سرعت او هم بسیار بالا است. این بازیکن 24ساله حالا دو گزینه پیش رو دارد. او کدام تیم را انتخاب خواهد کرد؟

8444