حضور پرهیجان بکام در اولین بازی تیمش در لیگ آمریکا و سلفی با هواداران

حضور پرهیجان بکام در اولین بازی تیمش در لیگ آمریکا و سلفی با هواداران

پایگاه خبری فوتبالی - اولین حضور "اینتر میامی" تیم جدید دیوید بکام در لیگ آمریکا خوشایند نبود و این تیم در اولین بازی خود شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، بکام مالک باشگاه اینتر میامی به همراه همسرش ویکتوریا، پسر بزرگش بروکلین و دوستان صمیمی اش تماشاگر اولین بازی تیم جدیدش در لیگ برتر آمریکا مقابل لس آنجلس اف سی بود. کارلوس ولا مهاجم اسبق آرسنال با تک گل خود توانست بازی را برای لس آنجلس اف سی تمام کند. مهاجم مکزیکی فصل گذشته 34 گل به ثمر رسانده بود و بهترین بازیکن لیگ آمریکا شده بود. ولا تفاوت ایجاد کرد اما دیگو آلونسو سرمربی میامی قطعا از عملکرد تیمش در اولین حضورش در لیگ آمریکا رضایت دارد.

حدود 300 هوادار از فلوریدای جنوبی مسافت چهار هزار مایلی به لس آنجلس را طی کرده بودند تا اولین بازی تیم شهرشان در لیگ امریکا را طی کنند. تیم بکام در هفته های آینده تلاش خواهد کرد تا در لیگ جا بیافتد. در اولین فصل قطعا هدف این تیم بقا در  لیگ برتر است و بعد از آن احتمالا بازیکن اسبق رئال مادرید و منچستریونایتد با خریدهایی کهکشانی تیمش را تقویت خواهد کرد.

اینتر میامی باید هفته آینده به مصاف دی سی یونایتد برود و بعد از آن اولین بازی خانگی خود را در روز 24 اسفند در مقابل لس آنجلس گالکسی خواهد داشت، تیمی که بکام در دوران فوتبالش در آن بازی خواهد کرد.