میرجوان: برابر پیکان شرایط روحی خوبی نداشتیم/ در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت است

میرجوان: برابر پیکان شرایط روحی خوبی نداشتیم/ در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت است و باید کمتر اشتباه کنیم تا امتیاز از دست ندهیم.

به گزارش فوتبالی، عماد میرجوان در گفت‌وگویی در ارتباط با توقف یک - یک نفت مسجدسلیمان برابر پیکان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی بدی انجام ندادیم ولی این مسابقه در شرایط طبیعی و نرمال برگزار نشد. بحث ویروس کرونا روی تمرکز بازیکنان تاثیر گذاشته بود و به همین دلیل برابر پیکان شرایط روحی خوبی نداشتیم. با این حال می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم ولی خدا را شکر که گل مساوی را زدیم تا حداقل یک امتیاز بگیریم.

وی با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: وضعیت سختی است که پیش آمده و باید بازی‌ها تعطیل می‌شد. این موضوع ذهن ما و خانواده هایمان را درگیر کرده و در این شرایط برگزاری بازی‌ها تصمیم درستی نبود. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شده و همه‌چیز به حالت طبیعی برگردد.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که «چرا این تیم بر خلاف نیم‌فصل اول در چند بازی مثل دوران اوج نفت مسجدسلیمان نتیجه نگرفته است؟» تصریح کرد: در این هفته‌ها با تیم‌های مدعی بازی کردیم و این شرایط در ابتدای فصل هم وجود داشت که البته نتایج خوبی گرفتیم. قرار نیست در همه بازی‌ها نتیجه دلخواه را بگیریم، در نیم‌فصل دوم واقعا امتیاز گرفتن سخت است و باید کمترین اشتباه را داشته باشیم تا راحت امتیاز از دست ندهیم.

میرجوان که در بازی با پیکان گل تساوی تیمش را به ثمر رساند خاطرنشان کرد: خوشحالم که گل زدم هر چند که این گل نتیجه زحمات بازیکنان است. امیدوارم در بازی‌های آینده هم برای تیمم گل بزنم.

7655