زیدان: وینیسیوس باید یاد بگیرد با انتقادات زندگی کند

زیدان: وینیسیوس باید یاد بگیرد با انتقادات زندگی کند

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، می گوید که تیمش در همه پست ها شایسته پیروزی برابر بارسلونا بوده و تاکید دارد که وینیسیوس جونیور باید یاد بگیرد که با انتقادات زندگی کند. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم 19 ساله اولین گل تیمش در بازی شب گذشته برابر بارسلونا را در دقیقه 71 به ثمر رساند و ماریانو دیاز نیز در وقت های تلف شده اختلاف را به دو گل رساند. وینیسیوس از زمان پیوستن به رئال مادرید در سال 2018 با فراز و نشیب های بسیاری روبرو بوده و بسیاری شایستگی او برای پوشیدن پیراهن این تیم را نیز زیر سوال برده اند. زیدان پس از بازی در کنفرانس خبری با حمایت از بازیکن تیم خود گفت: " بازی خوبی بود، وینیسیوس گل مهمی در یک بازی مهم زد و من برایش خوشحالم. تلاش او نه تنها با توپ بلکه در دفاع نیز بسیار خوب بود. این چیزی است که من می خواهم به آن اشاره کنم. این انسجامی است که ما باید در دفاع داشته باشیم. او موقعیت های خوبی داشت اما ما نمی توانیم چیزهایی که بیرون از زمین گفته می شود را کنترل کنیم. گاهی انتقادات بسیار پیچیده هستند و او باید با آنها زندگی کند چون اینجا رئال مادرید است. " 

زیدان همچنین از عملکرد ماریانو دیاز پس از حضور در میدان و گلزنی در همان ثانیه های ابتدایی نیز تمجید کرده و گفت: " همه می توانند این را بگویند. او سومین مهاجم تیم ماست و امروز این شانس را به دست آورد و به خوبی از آن استفاده کرد. او نیز یکی از بازیکنان تیم است و من روی همه آنها حساب می کنم. ماریانو فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورده اما من از گلی که زد بسیار خوشحال هستم. " 

سرمربی فرانسوی همچنین درباره عملکرد کلی تیمش و بازگشت به صدر جدول اضافه کرد: " ما برای تمام تلاشی که در حمله و دفاع انجام دادیم شایسته کسب این سه امتیاز بودیم. پس از هفته سختی که داشتیم این امتیازات مهم بود. این شانس را داشتیم که همه چیز را تغییر دهیم اما در واقع اینطور نیست. ما باید ادامه دهیم و تا پایان بجنگیم. از این بازی خوشحالیم. می دانستیم که امروز فرصت خوبی داریم و توانستیم موفق باشیم. با سختی هایی که برای حریف ایجاد کردیم سه امتیاز را به دست آوردیم و یک پیروزی سزاوارانه کسب کردیم. هیچ چیز تغییر نکرده و ما بازی های سخت دیگری در پیش داریم. بار دیگر  مورد انتقاد قرار خواهیم گرفت اما این ها چیزهای جدیدی نیستند. "

1070