سوسا: فیورنتینا مقابل رم ابتکار عمل را در دست داشت

سوسا: فیورنتینا مقابل رم ابتکار عمل را در دست داشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته نهم سری A ایتالیا شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال فیورنتینا در ورزشگاه آرتمیو فرانکی با نتیجه 2 بر یک مغلوب میهمانش، رم شد و صدر جدول رده‌بندی را به جالوروسی واگذار کرد و با توجه به برد ناپولی در خانه کیه‌وو ورونا به رده سوم سقوط کرد.

پائولو سوسا در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت: برخی تصمیماتی که در این بازی گرفتیم، خوب نبودند و باید روی برخی جنبه‌ها پیشرفت کنیم، اما با این حال مقابل رم ابتکار عمل را در دست داشتیم. نه تنها فیورنتینا در این دیدار مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، بلکه موقعیت‌های گلزنی بیشتری هم روی دروازه رم خلق کرد.

سرمربی پرتغالی ویولا که تیمش تا به اینجای فصل مدعی قهرمانی نشان داده است، تصریح کرد: متأسفانه ما نتوانستیم به غیر از یک صحنه، موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنیم، ولی دوست دارم تیمی جسور داشته باشم که همیشه به فکر هجوم باشد. حتی اگر در بازی‌های خود موفق به شکست حریف‌مان نشویم نیز همواره بر بازی سلطه داریم.

سوسا که این سومین شکست 2 بر یک متوالی تیمش در سه بازی اخیر از جمله لیگ اروپا بود، در پاسخ به این پرسش که «این شکست‌های متوالی شما را نگران نمی‌کند؟»، عنوان کرد: ما به تیمی (رم) باختیم که کاندیدای قهرمانی اسکودتوست و آنها شایسته این پیروزی بودند، اما ما بازی جسورانه‌ای را ارائه دادیم.

سرمربی 45 ساله فیورنتینا در پایان خاطرنشان کرد: در بین تیم‌هایی که تاکنون در فصل جاری با آنها به رقابت پرداخته‌ایم باید بگویم که ناپولی بیشتر از هر  تیم دیگری ما را به دردسر انداخته است.

انتهای پیام/