رئال مادرید 2-0 بارسلونا ؛ صدر از آن رئال با درخشش جوانان

رئال مادرید 2-0 بارسلونا ؛ صدر از آن رئال با درخشش جوانان

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید در دیدار ال کلاسیکو که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، با نتیجه 2-0 از سد بارسلونا عبور کرد و با کسب سه امتیاز این بازی حساس به صدر جدول رقابتهای لالیگا رسید.

به گزارش فوتبالی، ال‌‌کلاسیکوی نیم‌فصل دوم لالیگا امشب به میزبانی رئال مادرید و در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و رئال مادرید با ارائه نمایشی درخشان در نیمه دوم موفق شد با دو گل بارسلونا را مغلوب کرده و دوباره صدرنشین لالیگا شود.

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه هفت و روی ریباند حمله رئال مادرید، کریم بنزما مقابل دروازه بارسلونا صاحب موقعیت شد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 21 روی همکاری بازیکنان بارسلونا، آنتوان گریزمان در مقابل دروازه رئال مادرید می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 38 این بار لیونل مسی در موقعیتی بسیار خوب می توانست دروازه رئال مادرید را باز کند، اما تیبو کورتوا یک بار دیگر درخشان ظاهر شده و ضربه کاپیتان بارسلونا را دفع کرد. در دقایق پایانی نیمه اول تلاش دو تیم نتیجه ای در پی نداشت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

رئال مادرید نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقیقه 56 به گل اول دست یابد، اما ضربه فنی و تماشایی ایسکو با عکس العمل فوق العاده تراشتگن مواجه شد.چهار دقیقه بعد یک بار دیگر ایسکو تا آستانه باز کردن دروازه بارسلونا پیش رفت، اما این بار ضربه سر زیبای او روی خط دروازه توسط جرارد پیکه دفع شد و این فرصت نیز از دست رفت.

در دقیقه 64 این بار و روی ارسال دنی کارواخال، کریم بنزما در مقابل دروازه رقیب صاحب موقعیت مسلم گلزنی شد، اما ضربه او با بی دقتی از بالای دروازه بارسلونا به بیرون رفت.اما حملات رئال مادرید جواب داد و این تیم در دقیقه 70 به گل رسید. روی پاس عمقی تونی کروس، وینیسیوس جونیور در سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و ضربه کم ارتفاع او بعد از برخورد با جرارد پیکه تغییر جهت داده و وارد دروازه بارسلونا شد.

در دقیقه 75 لیونل مسی در موقعیتی تقریبا تک به تک می توانست کار را به تساوی بکشاند، اما تعلل او باعث شد مارسلو سر رسیده و دروازه تیمش را نجات دهد.در دقیقه 84 وینیسیوس جونیور با حرکتی انفرادی تا آستانه زدن گل دوم خودش و تیمش نیز پیش رفت، اما تراشتگن مانع رخ دادن این اتفاق شد. 

اما رئال مادرید در اوقات تلف شده به گل دوم هم دست یافت. ماریانو دیاز گوشه سمت راست وارد محوطه جریمه شد و با ضربه ای دقیق دروازه بارسلونا را باز کرد تا رئال مادرید با برتری 0-2 بارسلونا را مغلوب کند.