گزارش داوری: جوردی آلبا باید اخراج می شد

گزارش داوری: جوردی آلبا باید اخراج می شد

پایگاه خبری فوتبالی- ایتورالده گونزالس داور بازنشسته اسپانیایی که سابقه هدایت بازیهای بزرگی در دنیای فوتبال را در کارنامه داوری اش می بیند، حالا به عنوان کارشناس داوری روزنامه آ.اس مشغول به کار است.

به گزارش فوتبالی، آقای گونزالس کارشناسی داوری بازی ال کلاسیکو را نیز عهده دار است. در دقیقه 18 بازی بود که متئو لائوز، داور بازی به جوردی آلبا کارت زردی به خاطر برخوردی که با کارواخال داشت نشان داد. دقایق بعد آلبا توپی را در زمین حریف از دست داد که فده والورده این توپ را بازیابی کرد و در همان لحظه بود که جوردی آلبا برروی والورده مرتکب خطایی شد. آقای لائوز داور بازی در این صحنه آلبا را جریمه نکرد ولی به اعتقاد آقای ایتورالده گونزالس، داور بازی در این صحنه مرتکب اشتبه شد. او در این رابطه گفت:« واکنش آلبا خطا بود. داور می بایست این خطا را جریمه می کرد و کارت زرد دوم را به جوردی آلبا نشان می داد.»

بنابراین و به اعتقاد آقای گونزالس آلبا باید در این صحنه که در دقیقه 34 بازی رخ داد، از زمین مسابقه اخراج می شد و بارسا باید در این دقیقه ده نفره می شد. 

ایتورالده گونزالس دراین رابطه گفت:« طبق قوانین کمیته تکنیکی داوران، خطایی که منجر به کارت زرد دوم می شود باید واضح تر از خطای اول باشد» و بر این باور است که اگرچه خطای آلبا در این صحنه خیلی خشن نبود ولی او می بایست به خاطر این برخورد از داور بازی کارت زرد دوم و درنتیجه کارت قرمز می گرفته.

6363