گواردیولا: سه قهرمانی متوالی، حیرت آور است

گواردیولا: سه قهرمانی متوالی، حیرت آور است

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از پیروزی منچسترسیتی مقابل استون ویلا و قهرمانی این تیم در جام اتحادیه، پپ گواردیولا سرمربی تیم سیتی درصحبتهایی به تمجید از تیمش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، با این قهرمانی تعداد جامهای گواردیولا با سیتی به عدد 8 رسید و او در پایان این فینال از شاگردانش و به ویژه فیل فودن تحسین ویژه ای داشت. گواردیولا در پایان بازی در گفتگو با اسکای سپورتس گفت:« سه قهرمانی متوالی موفقیت بزرگی است. این نشان ثبات است و حیرت آور است. ما در دقایق ابتدایی و پایانی بازی تلاش زیادی انجام دادیم. آنها در دقایق ابتدایی دو موقعیت بارز گلزنی داشتند ولی ما خیلی خوب کار کردیم؛ به ویژه در نیمه دوم.»

سیتی بعد از بردی ارزشمند مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا گام به این بازی گذاشت و در این دیدار هم توانست به برد ارزشمندی دست یافته و قهرمان جام اتحادیه انگلیس شود. گواردیولا در ادامه صحبتهایش گفت:« بازی خوبی بود؛ فیل فودن فوق العاده بود. موفقیت بزرگی است. این دومین جام قهرمانی ما دراین فصل است و خیلی خوب است. البته ما بردها و جامهای زیادی داشته ایم. وقتی به سیتی آمدم، از همان روز اول تلاش کردیم تا در هر بازی پیروزی شویم و در هر تورنمنت برای قهرمانی کوشیدیم.. حالا سه قهرمانی متوالی داریم. این قهرمانی برایمان فوق العاده است.»

برد سیتی در بازی امشب و قهرمانی در جام اتحادیه، هشتمین جامی است که پپ گواردیولا از زمان در دست گرفتن هدایت منچسترسیتی در سال 2016 با این تیم کسب کرده است. این تیم همچنان در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا امیدهای زیادی برای قهرمانی دارد؛ هر چند که در رقابتهای این فصل لیگ برتر عملا از کورس قهرمانی کنار رفته است.

سیتی چهارشنبه شب در دور پنجم بازیهای جام حذفی انگلیس به مصاف شفیلد ونزدی خواهد رفت و یکشنبه آینده در اولدترافورد با یونایتد بازی خواهد داشت.

6363