دفاع سولشر از دخئا: این اتفاقات پیش می آید

دفاع سولشر از دخئا: این اتفاقات پیش می آید

پایگاه خبری فوتبالی- اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستر یونایتد،در پایان دیدار تیمش مقابل اورتون که با تساوی 1-1 به پایان رسید، در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که تساوی نتیجه عادلانه ای برای این بازی بوده است.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ ، امروز و در هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس میهمان اورتون بود و در نهایت به تساوی 1-1 مقابل تیم آنچلوتی رضایت داد تا فرصت نزدیک تر شدن به چلسی که در جایگاه چهارم جدول قرار دارد را از دست بدهد.

درپایان این بازی، اوله گونار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ در کنفرانس خبری اش به تحلیل این بازی پرداخت:« دو نیمه کاملاً متفاوت را شاهد بودیم. در نیمه اول عملکرد فوق‌العاده ای داشتیم و عملا نباید از حریف عقب می افتادیم. خیلی زود گل خوردیم ولی بعد از گلی که دریافت کردیم، واکنش فوق العاده ای داشتیم و به نظرم حق ما بود که با برد نیمه اول را به پایان ببریم. با وجود تمام این صحبتها، فکر می کنم تساوی نتیجه عادلانه ای بود. در نیمه اول منچستر یونایتد بربازی مسلط بود و در نیمه دوم اورتون.»

سرمربی نروژی یونایتد در مورد عملکرد برونو فرناندز خرید تازه یونایتد در بازار زمستانی گفت:«برونو بازیکن فوق العاده ای است و ما به چنین بازیکن کارآمدی احتیاج داشتیم. از عملکردش در ترکیب تیم و نحوه همکاری اش با سایر بازیکنان رضایت دارم.» او همچنین درمورد گاف عجیب دخئا در دقایق ابتدایی مسابقه که منجر به تنها گل اورتون شد گفت:« بعضی مواقع، وقتی شما به عنوان یک دروازه بان، توپ را برای لحظاتی حفظ می کنید، ممکن است چنین مسائلی پیش بیاید. به نظرم ما با بد شانسی چنین گلی دریافت کردیم. در نهایت بعد از این گل هم عکس العمل خیلی خوبی داشتیم.» 

6363