تاتنهام 2-3 ولورهمپتون ؛ باخت تلخ خانگی برای آقای خاص

تاتنهام 2-3 ولورهمپتون ؛ باخت تلخ خانگی برای آقای خاص

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام دقایقی پیش در دیداری مهم و تعیین کننده با نتیجه 2-3 مغلوب ولورهمپتون شد.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام که در هفته های اخیر با بحران شدید مصدومیت مواجه شده و نتایج چندان خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان نگرفته، امروز نیز مقابل ولورهمپتون 2-3 شکست خورد تا نتواند در هفته تساوی چلسی و یونایتد از این نتایج استفاده کند. 

تاتنهام بازی را بهتر آغاز کرده و موفق شد بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه 13 به گل اول برسد. استیون برخواین در مقابل دروازه و روی ریباند حمله تاتنهام صاحب موقعیت شده و دروازه ولوز را باز کرد. اما در دقیقه 27 ولورهمپتون به گل تساوی رسید. اشتباهات مکرر مدافعان تاتنهام در دفع توپ باعث شد دوهرتی در دهانه دروازه صاحب موقعیت شده و گل اول تیمش را به ثمر برساند. اما در لحظات پایانی نیمه اول، سرژ اوریه در گوشه محوطه ولوز صاحب موقعیت شده و بعد از جا گذاشتن مدافع حریف، با یک ضربه تماشایی موفق به گلزنی شد تا نیمه نخست با برتری 1-2 تاتنهام به اتمام برسد.

اما در نیمه دوم ورق برگشت. در دقیقه 57 و روی یارگیری غلط مدافعان تاتنهام، این دیگو یوتا بود که در دهانه دروازه صاحب موقعیت شده و به راحتی گل تساوی را برای ولورهمپتون به ثمر رساند. این پایان کار نبود و رائول خیمنز در دقیقه 73 و با حرکتی تکنیکی در مقابل دروازه اسپرز موقعیت خوبی برای گلزنی یافته و موفق شد گل سوم را نیز وارد دروازه این تیم کند. در ادامه تلاش تاتنهام برای زدن گل تساوی ثمربخش نبود و این تیم با نتیجه 2-3 مغلوب ولوز شد.