خواننده معروفی که نیمار را در تماشای بازی پاریسن‌ژرمن و دیژون همراهی کرد

خواننده معروفی که نیمار را در تماشای بازی پاریسن‌ژرمن و دیژون همراهی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار به علت محرومیت و دریافت کارت قرمز در بازی قبلی نمی توانست پاریسن ژرمن را در بازی مقابل دیژون همراهی کند و به همین علت از روی سکوهای ورزشگاه پارک دو پرنس به هم تیم یهایش روحیه بدهد. 

به گزارش فوتبالی، نیمار برای تماشای بازی نه تنها دوستان صمیمی و همیشگی خود بلکه یک خواننده معروف را در کنار خود داشت. تیانا تیلور خواننده معروف و معروف امریکایی است که بیش از ده میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و شب گذشته مهمان ویژ] نیمار برای تماشیا بازی پی اس جی بود. نیمار و تیانا تصاویری مشترک از خودشان در اینستاگرام منتشر کردند تا به هوادارانشان نشان بدهند که شب گذشته بازی را با هم تماشا کرده اند.

تیانا تیلور

خواننده 29 ساله در پیام خود از نیمار تشکر کرده و نوشته اسن :" ممنون از همه چیز. به من خیلی خیلی خوش گذشت." و نیمار نیز برای وی کامنت گذاشته و از او تشکر کرده است. ستاره برزیلی پی اس جی یک پیراهن امضا شده نیز به خواننده آمریکایی هدیه داده تا این گونه مهمان نوازی خود را تکمیل کرده باشد.

پی اس جی در ادامه هفته و در نیمه نهایی جام حذفی فراسنه بازی بسیار مهمی مقابل لیون خواهد داشت تا به کسب این جام و فتح جام نزدیک شود.