نیکفر: امیدوارم سپاهان باز هم قهرمان شود

نیکفر: امیدوارم سپاهان باز هم قهرمان شود

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست باشگاه سپاهان گفت که این تیم کاملاً تحت حمایت کارخانه فولاد مبارکه است تا یک بار دیگر قهرمان شود.

به گزارش فوتبالی، منوچهر نیکفر درباره تغییر و تحولات مدیریتی در باشگاه سپاهان گفت: هیئت باشگاه سپاهان با استعفای تابش موافقت کرده است، ولی ایشان همچنان به‌عنوان عضو هیئت مدیره  در باشگاه خواهد ماند. تاکنون باشگاه تحت حمایت‌های مالی و معنوی کارخانه فولاد مبارکه بوده است که از این به بعد نیز همین منوال ادامه پیدا می‌کند. 

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان درباره اینکه با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست باشگاه نیز معرفی شده است، اشاره کرد: فعلاً از من خواسته شده است که تا پایان فصل سرپرست باشگاه باشم. همه دوستان نیز کمک می‌کنند تا باشگاه با قدرت به کارش ادامه دهد و باز هم افتخارات گذشته تکرار شود.

وی درباره جدایی تابش نیز یادآور شد: ایشان یکی از پیشکسوتان و نیروهای باارزش سپاهان است و در مدت حضورش به‌عنوان مدیرعامل خدمات ارزشمندی  را ارائه کرد، اما با توجه به فشار بالای کاری از سمتش استعفا کرد و ما هم طبق صحبت‌هایی که شده بود، با این درخواست موافقت کردیم.

نیکفر با اشاره به اینکه از سال 92 رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان بوده است، تصریح کرد: ما سابقه قهرمانی در سال 93 را در کارنامه داریم و امیدواریم اتفاقی خوب بازهم برای سپاهان تکرار شود. الان کارخانه به من اعتماد کرده است و امیدوارم بتوانیم با همکاری همه جانبه بهره لازم را بگیریم.

9697