گولسیانی: 2 ماه نباید پایم را روی زمین بگذارم

گولسیانی: 2 ماه نباید پایم را روی زمین بگذارم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع سپاهان که به واسطه آسیب دیدگی زانو فصل را از دست داده بود، پس از انجام عمل 4 ماه برای ریکاوری زمان نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، یکی از عوامل افت تیم سپاهان در نیم فصل دوم رقابت ها و فاصله گرفتن از صدر جدول رده بندی، از دست دادن زوج خط دفاعی تیم بود که نمایش بی نقصی تا هفته سیزدهم در کنار هم ارائه دادند ولی عزت پورقاز در دیدار برابر نساجی مازندران با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و کمی بعدتر هم گولسیانی در تمرینات نیم فصل، به دلیل مصدومیت زانو فصل را از دست داد.


این بازیکن گرجستانی که در کمپ قطر به سایر بازیکنان تیم ملحق شده بود، پس از معاینه ای که در کمپ اسپایر روی پای او انجام شد، به این نتیجه گیری رسید که پایش را به دست جراحان بسپارد و حالا برای بازگشت به میادین به 4 ماه زمان نیاز دارد.

مدافع 30 ساله سپاهان در گفتگویی در رابطه با شرایط خود گفت: « الان زیر نظر بهترین دکترهای در حال درمان هستم. در این 4 ماه کارهای درمانی را انجام می دهم و اواخر جون به مسابقات برمی گردم. پروسه سختی پیش رو دارم و حتی نباید به مدت 2ماه پایم را روی زمین بگذارم. امیدوارم این مدت را به بهترین شکل پشت سر بگذارم و با آمادگی کامل به فوتبال برگردم.»

9697