عذرخواهی مدیر بایرن مونیخ از توهین هواداران به هوفنهایم

عذرخواهی مدیر بایرن مونیخ از توهین هواداران به هوفنهایم

پایگاه خبری فوتبالی - کارل هاینس رومینیگه، مدیر بایرن مونیخ، از توهین بخشی از هواداران این تیم به مدیر هوفنهایم و برافراشتن بنرهای زشت و زننده علیه این فرد عذرخواهی کرد. 

به گزارش فوتبالی، دو تیم هوفنهایم و بایرن مونیخ شب گذشته در جریان رقابت های بوندس لیگا به مصاف یکدیگر رفتند و پس از این که بنرهای توهین آمیزی علیه مدیرعامل تیم حریف از سوی هواداران بایرن برافراشته شد، بازی برای دقایقی به حالت تعویق درآمد و رومینیگه حالا متعهد شد که افرادی که در این اتفاق دخیل بودند را جریمه خواهد کرد. بازیکنان و اعضای کادر فنی بایرن بارها از هواداران خود خواستند که از سر دادن این شعارها خودداری کرده و دست از توهین به تیم رقیب بردارند و پس از آغاز مجدد بازی بازیکنان تیم صدرنشین بوندس لیگا تصمیم گرفتند به نشانه عذرخواهی هیچ حمله ای روی دروازه حریف انجام ندهند و تنها به پاس دادن توپ به یکدیگر اکتفا کردند.

رومینیگه پس از بازی به خبرنگاران گفت: " من عمیقا از حضور چنین احمق هایی شرمنده هستم. زمانی می رسد که تمام تیم های حاضر در بوندس لیگا و لیگ های پایین تر باید با یکدیگر متحد شده و در کنار هم بایستند و برابر چنین احمق هایی اقداماتی انجام دهند. فوتبال امروز روی زشت خود را به ما نشان داد. من واقعا از مدیر هوفنهایم عذرخواهی می کنم که مردی پر افتخار است و بارها برای برافراشته شدن پرچم ورزش در این منطقه تلاش کرده است. من از او عذرخواهی می کنم چرا که اتفاقاتی که رخ داد واقعا ناشایست بود. هیچ توجیهی برای آنها وجود ندارد. همه تصاویر توسط دوربین ها ضبط شده و ما با کسانی که مسئولیت این اتفاقات را بر عهده داشتند شدیدترین رفتارها را خواهیم کرد. "

1070