آبشک: بازیکنان هم در خطر ویروس کرونا هستند/ به خاطر سلامتی ما بازی ها را لغو کنید

آبشک: بازیکنان هم در خطر ویروس کرونا هستند/ به خاطر سلامتی ما بازی ها را لغو کنید

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فولاد گفت: بهتر است برای سلامتی بازیکنان و عوامل هر دیدار بازی‌ها لغو شود.

به گزارش فوبالی به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، محمد آبشک در گفت وگو با رسانه باشگاه درباره دیدار مقابل شاهین بوشهر و کسب سه امتیاز دیدار اظهار داشت: بازی سختی مقابل این تیم داشتیم، درست است شاهین در نیم‌فصل نخست در انتهای جدول حضور داشت اما تغییراتی در نیم‌فصل داشته و سه بازی قبل خود را پیروز شده بود. ما آنالیز خوبی از این تیم داشتیم، تمام راه‌های ممکن برایشان را بستیم و فکر می‌کنم هیچ موقعیتی به آن‌ها ندادیم. می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری نیز بزنیم که روز خوب گلرشان بود اما خدارا شکر در نهایت موفق شدیم به پیروزی برسیم و سه امتیاز را مال خود کنیم.

وی همچنین افزود: تفکرمان بازی به بازی است، اکنون تنها به فکر دیدار با ماشین‌سازی هستیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. تیممان در نیم‌فصل به‌خوبی تقویت شده و فکر می‌کنم با اضافه شدن چند بازیکن کامل‌تر شده‌ایم. تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا نتایج خوبی در ادامه لیگ بگیریم و در نهایت جایگاهی در شأن مردم خوزستان، نام فولاد و هواداران پرشور خود به دست بیاوریم.

هافبک فولادخوزستان درباره بازی بدون حضور تماشاگران به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا گفت: هوادار روح فوتبال است و فوتبال بازی کردن بدون هوادار واقعا جذاب نیست. قطعا اگر در همین دیدار با شاهین بوشهر هواداران حضور داشتند شرایط فرق می‌کرد، عملکردمان که عالی بود و عالی‌تر می‌شد. اما سلامتی هواداران مهم است و این تصمیم برای حفظ سلامتی آن عزیزان گرفته شده است.

محمد آبشک همچنین افزود: این را هم باید بگویم که ما بازیکنان هم در خطر ابتلا به این ویروس هستیم، واقعا بهتر است برای حفظ سلامتی بازیکنان، عوامل هر دیدار و خانواده‌های ما بازی‌ها لغو شود اما بالاخره بازیکن هستیم و تابع نظر مسئولین برگزاری . هر تیمی که به سفر می‌رود در فرودگاه، هتل، اتوبوس و حتی زمین مسابقه با خیلی از افراد دیگر ارتباط دارد و احتمال انتقال ویروس است. امیدوارم در نهایت این ویروس به‌طور کامل ریشه کن شود و آرامش به جامعه بازگردد.

گفتنی است تیم فولادخوزستان روز پنج‌شنبه از هفته بیست‌ودوم مسابقات باید در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف ماشین‌سازی تبریز برود.

7655