پیام آشکار زیدان به مهاجم رئال مادرید

پیام آشکار زیدان به مهاجم رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - زین‌الدین زیدان لیست 19نفره بازیکنان رئال مادرید برای دیدار با بارسلونا را منتشر کرد. این لیست بسیاری را غافلگیر کرد، چرا که لوکا یوویچ از لیست زیدان خط خورده بود. زیدان برای این بازی ترجیح داد ماریانو دیاز را در لیست به جای یوویچ قرار دهد.

از زیدان درباره این که این دو مهاجم مدت‌هاست زیاد بازی نمی‌کنند و گل نمی‌زنند سوال شد و او گفت: «من نگران نیستم. در چند ماه گذشته ما بازی‌هایمان را برده‌ایم، و در بسیاری از این دیدارها ادن آزار را نداشته‌ایم. مهم‌ترین چیز این است که منسجم باشیم و بدانیم چطور گل بزنیم. بعد از آن نوبت به من می‌رسد که درباره انتخاب بازیکنان حرف بزنم.»

یوویچ از نظر جسمانی دارای آمادگی کامل است و این که مربی او را انتخاب نکرده پیام آشکاری برای او است. این بازیکن 22ساله سه هفته پیش مقابل اوساسونا در دقیقه 88 به زمین رفت و یک گل هم زد. او از آن هنگام تاکنون تنها شش دقیقه بازی کرده که برابر سلتا ویگو بوده است.

این بازیکن در حال حاضر از نظر دقایق بازی در میان بازیکنان رئال هجدهم است. هرچند او در تابستان با قیمتی بالا از آینتراخت فرانکفورت خریداری شد، اما در فصل 20-2019 تنها 770 دقیقه به میدان رفته است. او دو گل زده و دو گل هم ساخته است. این یعنی او هر 192.5 دقیقه روی یک گل تاثیر داشته است. این در حالی است که او در آلمان در هر 97 دقیقه روی یک گل تاثیر داشت.

8444